Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره نشست روز گذشته تشکل‌های صنفی با وزیر جدید راه و شهرسازی گفت:‌ با آقای اسلامی روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم که نماینده هر یک از تشکل‌های صنفی ایشان را در جریان مشکلات و مطالبات تشکل‌ها و انجمن‌ها قرار دادند.

وی درباره برنامه‌های وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: آقای اسلامی هنوز شروع به کار نکرده‌اند که بخواهیم عملکرد ایشان و برنامه‌هایشان را مورد قضاوت دهیم اما سابقه خوبی در استانداری در مازندران و وزارت دفاع داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت: همین که مردم مازندران از رفتن وی ناراحت هستند نشان می‌دهد که اسلامی مدیر مردمی است.

وی گفت: با توجه به عملکردشان در دستگاه‌های مختلف وی را مرد کار دیدیم و جلسه‌ای که روز گذشته با نمایندگان تشکل‌ها برگزار شد پیگیری جدی مشکلات را در دستور کار خود قرار داد و امیدواریم در عمل هم پیگیر رفع مشکلات فعالان حوزه حمل و نقل و مسکن باشد.

عامری با اشاره به مطالبات تشکل‌های حمل و نقل از وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: برخی از آیین‌نامه‌ها و قوانین که در حوزه حمل و نقل وجود دارد بازدارنده هستند و چوب لای چرخ فعالان این حوزه می‌گذارند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با بیان اینکه حذف مقررات زاید و آیین‌نامه‌های بازدارنده ارتباطی با مشکلات ارزی ندارد که از توان مسئولان خارج باشد، تاکید کرد: همین که دولت ترمزی برای بخش خصوصی نباشد برای ما کافی است و مطالبه جدی ما از آقای اسلامی بازنگری در برخی از قوانین بازدارنده است.

وی افزود: آقای اسلامی را مرد کار می‌دانیم اما باید ببینیم چه اقداماتی برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقل به اجرا می‌رساند.

عامری با اشاره به طرح مسائل و مشکلات نمایندگان شرکت‌های حمل و نقلی اظهار داشت: روز گذشته عده‌ای از مشکلات درباره تامین لاستیک و قطعات یدکی حرف زدند اما همکاران ما باید بدانند مشکل تامین لاستیک اساسا ارتباطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد و وزارتخانه دیگری باید این مشکل را حل کند.

وی تاکید کرد: حمل و نقل جاده‌ای بیشترین سهم را در جابجایی بار مسافر دارد به طوری که 87 درصد جابجایی‌ها از طریق حمل و نقل زمینی انجام می‌شود بنابراین بیشترین بار وزارت راه و شهرسازی بر دوش فعالان صنف حمل و نقل است اما متاسفانه کمترین توجهات و کمترین اعتبارات به این حوزه تخصیص داده می شود.

عامری گفت: درخواست ما از وزیر راه و شهرسازی این است که متناسب با سهمی که حمل و نقل جاده‌ای از جابجایی بار و مسافر دارد به این بخش توجه کند و ساماندهی این حوزه را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی حمل و نقل دولت راه و شهرسازی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست