Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلام عباس هزاریان امروز سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین گفت: دو مورد از این بیمارستان ها با ظرفیت ۳۰ تخت توسط ارتش جمهوری اسلامی و یک بیمارستان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ظرفیت ۳۰ تخت ایجاد و پزشکان متخصص و جراح در آنها مستقر شده اند.

وی در خصوص محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز گفت: محور سوسنگرد به چذابه با طول ۷۵ کیلومتر چهار بانده شده و تنها در دو پل نیاز به تعریض وجود دارد که در آینده اقدامات عمرانی لازم آنها نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاریان از اقدام خودجوش مردم دشت آزادگان برای پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی نیز خبر داد و گفت: اهالی مومن و ولایتمدار دشت آزادگان با تمام امکانات در حال خدمتگزاری به زوار گرامی هستند.

کد خبر 4438654

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی مرز چذابه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳