Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:37:29 GMT

اعطای نشان «خلاقیت» به روابط عمومی همراه اول

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۸۶۱۶

اعطای نشان «خلاقیت» به روابط عمومی همراه اول

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،  در چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و پانزدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومی همراه اول با اعطای نشان «خلاقیت» تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد خرم وزیر اسبق راه و ترابری و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از چهره‌های دست اندرکار روابط عمومی‌های کشور و رؤسای انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد، هیأت داوران سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با بررسی‌های به عمل آمده «نشان خلاقیت» را به دلیل توجه ویژه به مقوله نوآوری و رعایت استانداردهای خلاقیت در تولید محصولات ارتباطی به روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعطا کرد.

همچنین در این مراسم بر اساس رأی هیأت داوران پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، «امیر کیهان» از روابط عمومی همراه اول به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی ایران معرفی شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روز دوشنبه ۳۰ مهرماه با دو نشست علمی-تخصصی با موضوعات «روابط عمومی آینده» و «فضای مجازی و روابط عمومی آینده» با حضور اساتید برجسته داخلی و بین المللی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

کد خبر 4438744

منبع: مهر

کلیدواژه: خلاقیت روابط عمومی همراه اول اربعین ۹۷ نوآوری شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو دانشگاه امیرکبیر گوگل هوشمندسازی جیتکس موبایل محمد جواد آذری جهرمی اربعین 97 اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی