Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:02:22 GMT

۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۸۷۰۷

۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  بر اهمیت همفکری و تعامل بیشتر برای گسترش خدمات ایمن، مناسب و مطلوب به بیماران در حوزه پوست و مو تاکید کرد و از تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال تاکنون خبر داد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالخالق کشاورزی در دیدار با پزشکان و مسئولان انجمن‌های علمی و صنفی پوست و مو پیرامون گسترش راهکارهای نظارتی، با هدف ارتقای کیفی خدمات گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزی در این دیدار با اشاره به رسالت معاونت درمان دانشگاه در زمینه نظارت بر نحوه ارائه خدمات، خواستار همکاری بیشتر پزشکان و انجمن‌های پوست و مو در این زمینه با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم استان شد.

در ادامه سید محمد حسینی، رئیس اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه و بابک بهزادی دبیر کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه، گزارشی از اقدامات نظارتی انجام شده در رابطه خدمات پوست، مو و زیبایی در شیراز و استان فارس ارائه کردند.

 در این نشست اجرای مقررات نظارتی و جلوگیری از آسیب به سلامت مردم در زمینه خدمات پوست و زیبایی مورد تاکید قرار گرفت.

ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم استان در رابطه با مراجعه به مراکز مجاز برای دریافت خدمات ایمن، دیگر محور مورد گفت‌وگو در این نشست مشورتی بود. استادان گروه پوست و مو و اعضای انجمن‌ها نیز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر