Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: 310 نفر از کودکان روستا مهدهای این شهرستان از یک وعده غذای گرم رایگان بهره مند شدند.

زهره اکرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این طرح با هدف رشد و جلوگیری از سوء تغذیه احتمالی کودکان آغاز شده و تا اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای اجرای این طرح افزون بر 136 میلیون ریال هزینه خواهد کرد افزود: طرح تامین غذای گرم نوآموزان روستا مهدها به مدت 20 روز در ماه در 28 روستا مهد محروم این شهرستان اجرا می شود.
اکرمی ادامه داد: طرح توزیع وعده های غذای گرم در روستا مهدها با نظارت کارشناسان بهداشت و تغذیه و با رعایت استانداردهای تغذیه سالم به صورت هماهنگ انجام می شود.
رئیس اداره بهزیستی ابرکوه با بیان اینکه 40 مهد روستا، مهد کودک خصوصی و آدینه مهد زیرنظر این اداره فعالیت دارند خاطر نشان کرد: بیش از هزار و 671 کودک سه تا 6 سال در راستای پیشگیری از تنبلی چشم نیز مورد معاینه قرار گرفته اند .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي شهرستان ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: ۵۱ هزار و ۱۲۰ مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ در سال گذشته ارائه شده است. - اخبار استانها -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، وجیهه محمدی فلاح ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره تلفنی این اداره کل در جمع خبرنگاران  از ارائه خدمات مشاوره حضوری به سیزده هزار و صد نفر طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: این خدمات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی خانوادگی در جهت ارتقای سطح سلامت روان آحاد جامعه از طریق یک مرکز دولتی و 31 مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه شده است.  

وی عنوان کرد: همچنین درسال 1402  پنجاه ویک هزار و صد وبیست مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی 1480 به منظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره‌ای انجام شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.

 مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور 1480، محرمانه و امن است، اظهار کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاهاً ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.  

شایان ذکر است سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی 1480 برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی 24 شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه