Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری محسن تقی پور با اشاره به اینکه جلسات سنتی قرآن کریم در کنار آموزش موسسات قرآنی در پرورش قاری بسیار موثرند، افزود: جلسات سنتی قرآن کریم و آموزش موسسات هر کدام تاثیر خاص خود را در پرورش قاری دارند ولی آمار نشان داده است که پرورش‌یافتگان جلسات سنتی قرآن، قاریان قوی‌تر و موثرتری در جامعه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موسسات قرآنی از نظر برنامه‌ریزی مدون، برای آموزش سنین مختلف، فعالیت خوبی دارند.

تقی پورتصریح کرد: موسسات در حقیقت بیشتر حول محور مطالب نظری می‌چرخند و مهارت عملی را باید در جلسات سنتی آموزش دید و کرسی های تلاوت در حقیقت زیر ساخت قرائت های ماندگار هستند.

رئیس اداره امور قرآنی استان در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کرسی های تلاوت در موسسات، افزود: در حال حاضر سه کرسی تلاوت شاخص در موسسه نورالثقلین بروجن، کوثر لردگان و نورالمهدی شهرکرد برگزار می‌شود که امید داریم شاهد گسترش این جلسات در سایر موسسات نیز باشیم.

کد خبر 4438851

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد محسن تقی پور اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود در این رابطه هشدار سطح نارنجی هواشناسی از بعداز ظهر روز چهارشنبه تا بعد از ظهر جمعه نیز صادر شده است.

وی افزود: رگبار باران، رخداد رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد از جمله پیامدهای تقویت این سامانه بارشی است.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شدت بارش‌ها در روز جمعه کاسته خواهند شد و وزش باد شدید برای این روز انتظار می‌رود.

نوروزی ادامه داد: برای روز شنبه بارش‌های رگباری و خفیف در نیمه‌غربی و بخش‌های جنوبی استان انتظار می‌رود و فعلاً برای روز یکشنبه بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به کاهش دما طی ساعات روز تا آخر هفته، ادامه داد: تا پایان هفته به دلیل بارش‌ها و ابرناکی بودن؛ دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد و رو به خنکی می‌رود، امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت_ شهرکرد و بلداجی با سه درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بودند.

کد خبر 749432

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود