Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:33:37 GMT

وزیر اطلاعات از مرز شلمچه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۸۸۳۵

وزیر اطلاعات از مرز شلمچه بازدید کرد

رکنا : وزیر اطلاعات از نحوه خدمات‌رسانی، روند تردد زائران اربعین و امکانات و وضعیت مرز شلمچه بازدید کرد.

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی صبح امروز ( سه شنبه یکم آبان ماه) از نحوه خدمات‌رسانی، روند تردد زائران، امکانات و موکب‌های مستقر در مسیر زائران اربعین در مرز شلمچه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با برخی از زائران حاضر در مرز درباره چگونگی ارائه خدمات و امکانات گفت‌وگو کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خودکشی 2 دختر و یک پسر تهرانی در یک روز! + جزییات دردناک قتل فجیع فرنگیس و دختر ناشناس در بلوک 5 تهران + عکس صحنه قتل درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر راز 63 جنین در گورستان چیست؟! این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم قیمت جان این هفت تیرکش 800 میلیون تومان بود! / در اسلامشهر چه شد؟! پیرمرد تهرانی پسرش را با بنزین به آتش کشید! وصیتنامه عمه ثروتمند وسوسه شومی داشت! خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس حادثه دردناک پشت سر خانم مجری در برنامه تلویزیونی+ فیلم پسرو دختر نوجوان در خیابان تزریق کردند! / محمد مقصر بود! +عکس اتفاقی شوم و وحشتناک در پارتی شبانه دانشجویی+ عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خدمات رسانی اطلاعات مرز اربعین شلمچه عکس دختر فیلم اینستاگرام قتل ایرانی ایران سرقت شهرستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد