Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اکبر عبدی بازیگری پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که این شب‌ها برنامه شبی با عبدی را روی آنتن شبکه نسیم می‌بیند بار دیگر با فیلمی متفاوت به سینماها باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اکبر عبدی بازیگری پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که این شب‌ها برنامه شبی با عبدی را روی آنتن شبکه نسیم می‌بیند بار دیگر با فیلمی متفاوت به سینماها باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی که بعد از فیلم رسوایی ۲ ساخته مسعود ده نمکی، در دو اثر کمدی به ایفای نقش پرداخته بود این بار در درامی فلسفی و کاملاً جدی به ایفای نقش پرداخته تا بار دیگر بتواند توانایی‌های خود را در بازیگری سینما به رخ بکشد.

اکبر عبدی در آخرین فیلم احمدرضا معتمدی با نام "سوء تفاهم" به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نظرات مثبت و منفی فراوانی را به همراه داشت.

حال بر اساس اعلام جلیل شعبانی تهیه کننده فیلم سوء تفاهم، این اثر به طور قطع از نیمه دوم آذرماه امسال برای اکران در تهران و شهرستان ها راهی سینماها می‌شود.

یلم سینمایی "سو تفاهم" نهمین فیلم  "احمدرضا معتمدی" در مقام کارگردان از جمله شانس های اصلی سینمای ایران در پاییز امسال است. فیلمی که می تواند دو راه شکست یا پیروزی را پیماید. پیروزی از آن جهت که بازیگران فراوانی در اثر حضور دارند و شکست از آن سو که سوء تفاعم فیلمی است که شاید توسط عموم مردم استقبال نشود.

معتمدی کارگردانی تجربه‌گرا بوده و تفاوت میان "زشت و زیبا" و "دیوانه از قفس پرید" و "قاعده بازی" بیانگر این نگاه تجربه‌گرای او در سینماست. 

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی و هانیه توسلی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سوءتفاهم به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اکبر عبدی رسوایی 2 مسعود ده نمکی احمدرضا معتمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم

شهر شیراز در استان فارس واقع شده است و به عنوان یکی از زیباترین شهر‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. بازار وکیل یکی از مکان های تاریخی و دیدنی این شهر محسوب می شود که قدمت آن به دوران زندیه باز می‌گردد و معماری خاص بازار وکیل، یکی از علت‌های شگفتی گردشگران در بازدید از این بازار قدیمی است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بازار تاریخی را به نمایش گذاشته است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم