Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه انتقال نگاه عاشورایی دفاع مقدس، لازمه حرکت فرهنگی است گفت: رسانه ملی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت بیشتر دفاع مقدس، نقش مهمی ایفا می‌کند.
محمدرضا خباز با اشاره به اینکه دفاع مقدس، مقوله ارزشمند و سرمایه ملی است که باید به درستی از آن بهره برداری کرد افزود: اگر خواهان فرهنگ سازی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت هستیم باید در سه حوزه معرفتی، انگیزشی و حوزه کوشش و جهاد، خوب عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از عملکرد صدا و سیما در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و معرفی موثر آن به جامعه گفت: رسانه یک جزء مکمل در فعالیت های فرهنگی و انقلابی محسوب می‌شود که مقابل هجمه های فرهنگی امروز دشمن عمل می کند.

سرهنگ احیامحمد امیری دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هم با بیان اینکه حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس باید در اولویت کاری دستگاه ها قرار گیرد ابراز امیدواری کرد باغ موزه دفاع مقدس استان با کارکردهای فرهنگی، ارزشی و تفریحی تا پایان سال 98 در بجنورد به بهره برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی خباز استاندار دفاع مقدس خبرگزاری صدا و سیما ایثار و شهادت صدا و سیما فرهنگ سازی عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد