Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: همه سرنوشت ما به برجام گره نخورده است اما به لحاظ گفتمان بین المللی و تعامل با بین الملل سیاستمداران و دولتمردان تشخیص دادند این روال ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره بازداشت دیپلمات ایرانی اقای "اسدالله اسدی" اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای اسدی بازداشت سیاسی است، قطع به یقین مصونیت کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: هنوز اروپایی ها با ما شفاف نیستنئ و اقدامات قانونی خود را انجام نمی‌دهند؛ از سوی دیگر وزارت امور خارجه وظیفه دفاع از منافع کشور و دیپلمات‌های ایرانی را برعهده دارد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس اضافه کرد: در جریان کار وزارت امور خارجه در ارتباط با پیگیری بازداشت آقای اسدی نیستم؛ اما روال قانونی این است که این نهاد باید اقدامات لازم را باید انجام دهند و وزارت‌خارجه برای آزادی دیپلمات ایرانی ورود جدی کند.

طاهرخانی اذعان کرد: همه سرنوشت ما به برجام گره نخورده است، اما اگر اروپایی‌ها در مذاکرات برجام همراهی نداشته باشند، به معنای این نیست که کشورمان به بن بست رسیده است. 

وی عنوان کرد: ایران از تمام جهات کشور قدرتمندی است و امکانات زیادی در اختیار دارد، ما کار خود را انجام می‌دهیم و اینطور نیست که دنیا به ما نیازی نداشته باشد و ما فقط به آنها نیاز داشته باشیم. 

اروپا تحت سلطه امریکا است
این مسئول بیان کرد: غربی‌ها می‌دانند ایران کشور بزرگ و حساسی در منطقه بوده و در منطقه حساسی نیز قرار دارد، بخش اعظمی از انرژی دنیا در حوزه ایران جابجا می‌شود و ما جزو کشورهای ردیف اول دنیا در حوزه انرژی هستیم. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: اینطور نیست که غربی‌ها و اروپایی‌ها بخواهند با تحکم با ما برخورد کنند بلکه می‌دانند این گفتمان از جانب آنها بی‌تاثیر است. 

وی ادامه داد: نوسانات گفتمان اروپایی‌ها و عملکرد آنها بی‌تأثیر از فشارهای امریکا نیست و امیدوارم اروپایی‌ها به این مهم پی ببرند که از نظر عملکردی باید طوری باشند که تصور مردم دنیا این نباشد که اروپا تحت سلطه امریکا است. 

نماینده مردم تاکستان در مجلس اظهار کرد: اینطور نیست که سیاستمداران و دولتمردان ما خود را به برجام گره زده باشند و با ارشادهای رهبری این مسائل را شفاف تر پیش می‌برند.

وی گفت: اگر از جانب وزارت امورخارجه کوتاهی صورت گیرد قطع به یقین مجلس موضع‌گیری می‌کند و حتی آقای ظریف را برای پاسخگویی به مجلس فرا می‌خواند. 

طاهرخانی یادآور شد: می‌توان عملکرد وزارت امورخارجه را در زمینه آزادی دیپلمات ایرانی بررسی کرد و مراجعی وجود دارد که می‌توان از طریق آنها پیگیر شد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد