Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@09:35:48 GMT

انیمیشن «میرزا بلد» از امروز روی آنتن شبکه دو

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۳۴۳

انیمیشن «میرزا بلد» از امروز روی آنتن شبکه دو

به گزارش ایکنا، به نقل از حلقه وصل، انیمیشن «میرزابلد» از تولیدات خانه پویانمایی انقلاب اسلامی در ۳۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از امروز سه‌شنبه یکم آبان‌ماه ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود.
کارگردانی سری اول این انیمیشن برعهده امیرحسین صالحی و الهام مرتضوی بود و کارگردانی سری دوم «میرزابلد» را امیرحسین صالحی به تنهایی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اثر در قالب طنز به موضوعات روز نوجوانان و جوانان پرداخته است.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: خالخالی در رویارویی با شرایط جدید و تصمیم گیری زودهنگام، مشکلات جدیدی را تجربه می‌کند.
عوامل این انیمیشن عبارتند از: نویسندگان: فرشید مهیار، مهدی باتقوا، محبوبه نوابی، طراحان: فریناز سلیمانی، تیدا پیکانی، غزاله قدیری، محمد یوسفی، رسول احمدی، متحرک سازی: سمیه نیلی، بهاره بحرینیان، ریحانه بصیری، محبوبه عمیدی، الناز زادباقر، صداگذار: اکبر جعفریان، مدیر دوبلاژ: محمدرضا صولتی، موسیقی: فرهاد صفار، مدیر تولید: فرشید مهیار. انتهای پیام    

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» که با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته است، از امشب ۲۷ فروردین از رسانه ملی پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی روایتی متفاوت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در ۱۰ قسمت تولید شده و وحید رونقی روایت آن را بر عهده دارد.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی است که هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • جشنواره شبکه تهران در اولین ماه بهار
  • «شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک
  • تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد