Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان با تشریح اقدامات انجام شده با همکاری دادگستری خراسان شمالی در رابطه با عوامل شهادت یک محیط بان گفت: با نیابت قضایی، ۱۵ نفر در مراوه تپه، گالیکش و کلاله دستگیر و برای انجام تحقیقات به خراسان شمالی منتقل شدند.

به گزارش میزان رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با توجه به این که در این حادثه یکی از هم استانی‌ها به شهادت رسیده است و حفاظت از پارک ملی گلستان هم بر عهده محیط زیست استان گلستان است، روند پرونده را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان، در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار حادثه تلخ جنگل گلستان گفت: در دو بخش قوانین و نیرو و امکانات باید به محیط زیست توجه شود.

وی ضمن بیان اینکه اصلاح قوانین، افزایش نیرو و امکانات محیط زیست باید برای جلوگیری از حادثه تلخ جنگل گلستان به صورت ویژه دنبال شود، ادامه داد: با توجه به محدوده‌ای که باید توسط محیط زیست محافظت شود نیرو و امکانات فعلی آن پاسخگو نیست و همین امر، کار را برای سودجویان راحت می‌کند.

لازم به ذکر است، چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از شکارچیان متخلف در منطقه سولگرد استان خراسان شمالی با تعدادی از مامورین محیط بان درگیر شدند که در پی آن یک محیط بان شهید و سه محیط بان دیگر زخمی شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرونده شهادت محیط بان سوسنگرد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه شهرسازی موجود و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد منان‌رئیسی در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: این سازمان، از مظلوم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در کشور است، زیرا برخی از مسئولان نسبت به اثرات مخرب و عمیق معضلات زیست محیطی که به تدریج نمایان می‌شوند، توجه و آگاهی ندارند. 

وی با انتقاد از غفلت‌های گذشته در حوزه محیط زیست، مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا به ویژه در شهر تهران را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی سیاست‌های اشتباه در عرصه‌های مختلف بدون توجه به مسائل زیست محیطی، بروز این وضعیت را در پی داشته است. 

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع شهرسازی در کلانشهرها، بیان کرد: این شیوه شهرسازی و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. 

وی در پایان بر ضرورت توجه و اهتمام مردم و مسئولان نسبت به مسأله محیط زیست تأکید کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید قاطعانه و با اقتدار مدافع حقوق مردم باشد و در برابر هرگونه اقدامی که طبیعت و محیط زیست را به مخاطره می‌اندازد، ایستادگی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • زنده‌گیری مار افعی در یک مدرسه
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم