Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:21:52 GMT

کشته شدن یک دانشجوی دختر به دست قاتل بی رحم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۵۷۵

رکنا: پلیس ایالت یوتا در جستجوی یافتن مردی است که گفته می‌شود یک دانشجوی دختر دانشگاه این ایالت را خارج از خوابگاه دانشگاه به قتل رسانده است.

جست‎وجو‌های پلیس آمریکا برای دستگیری مرد مظنون به قتل دانشجوی دختر شهر سالت لیک ایالت یوتا ادامه دارد.

پلیس ایالت یوتا در جست‎وجوی یافتن مردی است که گفته می‌شود یک دانشجوی دختر دانشگاه یوتا را خارج از خوابگاه این دانشگاه به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات انتظامی دانشگاه یوتا اعلام کردند که جسد این دانشجو در خودرویی در نزدیکی برج‌های پزشکی پیدا شد.

پلیس یوتا در جست‎وجوی یافتن مرد ۳۷ ساله سفیدپوستی است که گفته می‌شود قبلا با این دانشجو در ارتباط بوده است و آخرین بار نیز با وی دیده شد.

پلیس پس از این حادثه تیراندازی، محوطه خوابگاه را تحت کنترل دارد.

ماه گذشته نیز در حادثه‌ای مشابه یک دانشجوی پسر ۲۳ ساله چینی این دانشگاه با اسلحه سرقتی توسط قاتل ۲۴ ساله کشته شد. این قاتل به حبس ابد محکوم شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس حادثه دردناک پشت سر خانم مجری در برنامه تلویزیونی+ فیلم پسرو دختر نوجوان در خیابان تزریق کردند! / محمد مقصر بود! +عکس اتفاقی شوم و وحشتناک در پارتی شبانه دانشجویی+ عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس قتل پزشکی حادثه قاتل قتل پلیس دختر قاتل بی رحم یافتن عکس دختر فیلم اینستاگرام قتل ایرانی ایران سرقت شهرستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
مریم اکبری و علی جوکار از استان فارس در جمع نفرات برتر جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری جای دارند.
به گفته وحید عالمیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری