Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@00:10:03 GMT

بازنشستگان 26 آبان باید کنار بروند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۶۶۰

عضو فراکیسیون ولایی مجلس گفت: بازنشستگان باید 26 آبان ماه از کار خود کنار بروند و تلاش برخی نمایندگان برای دادن طرح استفساریه به منظور نگه داشتن آنان به جایی نخواهد رسید و در این مجلس اتفاق نخواهد افتاد. آفتاب‌‌نیوز : سید احسان قاضی‌زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره تلاش برخی نمایندگان برای استثنا شدن برخی مقام ها از قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان به دنبال استفساریه و برخی به دنبال طرح دو فوریتی در این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نماینده مردم فریمان در مجلس افزود: استفساریه اگر بخواهد به صورت دو فوریتی مطرح شود، باید دوسوم رای را داشته باشد که چنین چیزی اصولا در این مجلس اتفاق نخواهد افتاد.
نماینده فریمان و سرخس در مجلس ادامه داد: بیش از 196 رای موافق به قانون بکارگیری منع بازنشستگان داده شده است و قطعا طرح استفساریه رای نخواهد آورد و تا جایی هم که می‌دانم امروز برخی از نمایندگان هم برای این موضوع تلاش کرده‌اند ولی موفق نشدند امضاهای لازم را جمع کنند.
وی اضافه کرد: این طرح دو فوریتی بیش از 140 امضا نیاز دارد که چنین عددی محقق نخواهد شد و تا الان هم اتفاق نیفتاده است.
وی تاکید کرد: اگر دو فوریت این طرح انجام نشود ، 26 آبان باید این قانون اجرا شود و بازنشستگان بروند.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: از دوستان می‌خواهم داوطلبانه از این گونه اقدامات و نگه داشتن این افراد دست بردارند زیرا این اقدامات اثری ندارد. این وهن است که عده‌ای برای ماندن چند نفر بخواهند یک قانون را با یک استفسار دور بزنند.
منبع: ایرنا کد خبر: ۵۵۲۴۵۹ تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازنشستگان منع بکارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم