Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:14:13 GMT

تکه‌هایی از جسد جمال خاشقجی بالاخره پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۶۷۴

تکه‌هایی از جسد جمال خاشقجی بالاخره پیدا شد

 دوغو پرینچیک، دبیرکل حزب وطن در یک برنامه تلویزیونی درباره پرونده مرگ جمال خاشقجی گفت: به تازگی تکه‌هایی از جسد خاشقجی در چاهی در محوطه کنسولگری عربستان سعودی در استانبول پیدا شده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم امروز (سه شنبه) رجب طیب اردوغان این مسئله را اعلام خواهد کرد.

دوشنبه، اردوغان اعلام کرد که امروز در نشست پارلمانی حقایق جدید درباره مرگ جمال خاشقجی اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خاشقچی جسد اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو بین سال های 2014 تا 2020 رئیس بارسا بود و به دلیل مدیریت ناکارامد خود بارسا را در دوران پاندمی کرونا تا مرز ورشکستگی نیز برد. در نهایت او استعفا داد تا انتخابات ریاست بارسلونا زودتر برگزار شود و خوان لاپورتا جای او را گرفت.

بارتومئو را مسبب وضعیت فعلی بد اقتصادی بارسلونا می دانند اما او همیشه از سیاست هایش دفاع کرده است. بارتومئو را متهم می کنند بازیکنانی متوسط با هزینه و دستمزد بسیار بالا را می خرید و همین به بارسلونا ضربه زد.

بارتومئو در مصاحبه جدید خود گفت برکنار زوبی زارتا در ابتدای سال 2015 اشتباه بزرگ او بود. او کسی را اخراج کرد که در سال 2014 انریکه را به عنوان مربی منصوب کرد و هفت خرید خوب از جمله لوئیس سوارز، تراشتگن و ایوان راکیتیچ برای باشگاه انجام داد.

بارتومئو گفت: «رئیس ها هیمشه تصمیمات درست نمی گیرند و بله، فکر می کنم در اخراج زوبی زارتا اشتباه کردم. اگر به عقب برگردم هرگز چنین تصمیمی نمی گیرم. روزهای پرتنشی بود و لوئیس انریکه با برخی بازیکنان مشکلاتی داشت. در آن مقطع تصمیم گرفتم مدیر ورزشی و مدیر عامل را قربانی کنم ولی بهتر بود اختلافات را از بین می بردم. برکناری زوبی زارتا به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا نبود. مشکل در واقع داخلی بود.»

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها بالاخره به کجا رسید؟
  • تاثیر موسیقی بر شعر فارسی / شرایط تحول پذیری شعر فارسی از سلیقه جامعه / تلاشی بزرگ برای حفظ اصالت و توجه به تحول
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • یک جنایت و چند روایت؛ بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت؟
  • بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت و سرش را به تهران برد؟
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد