Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ در حالی که هفت روز به اربعین حسینی باقی مانده است و طبق اعلام مسئولان سازمان حج و زیارت ثبت‌نام متقاضیان دریافت روادید اربعین سه روز مانده به اربعین متوقف می‌شود، (یعنی فقط چهار روز برای ثبت‌نام فرصت باقی است) امروز سه‌شنبه اول آبان ماه آمار افراد ثبت‌نام کننده در سامانه سماح به یک میلیون و 650 هزار نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون برای بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر نیز روادید اربعین صادر شده است و صدور روادید به صورت 24 ساعته در مراکز معین شده ادامه دارد. مبلغ تعیین شده برای صدور ویزای اربعین، بیمه، خدمات درمانی و حق کارگزاری نیز به صورت قطعی 234 هزار و 875 تومان اعلام شده که این مبلغ باید به صورت الکترونیکی پرداخت شود.

لازم به ذکر است: نام نویسی از زائران اربعین حسینی از چهارم مهر ماه در سامانه سماح آغاز شد و صدور ویزای اربعین حسینی نیز به دلیل بروز مشکلاتی از روز 15 مهر ماه در کشور آغاز شد و همچنان ادامه دارد و افراد علاقه‌مند به حضور در مراسم اربعین می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir  ثبت‌نام اولیه خود را انجام و سپس برای تحویل مدارک و دریافت ویزای خود به دفاتر زیارتی حج و زیارت، بیش از 20 دفتر موقت و ثابت کنسولی عراق در ایران و نیز پلیس + 10 در تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی صدور ویزای اربعین سامانه سماح اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • مهاجرت با ویزای جعلی