Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردارمحمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نیروی انتظامی محکم و مصمم هم در دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران هم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در درون جامعه، در رکاب ولایت و در جهت اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرحیدری  در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی شهرستان خاتم گفت :  ما می توانیم با وجود دستگاه‌های نظارتی متعدد در ارتقاء سطح سلامت بدنه سازمانی و بهبود شرایط رفتاری پلیس در جهت خدمت بیشتر به مردم با رویکرد پلیس اسلامی حرکت خودمان را محکم و استوار ادامه دهیم.

وی با اشاره به نگاه انقلاب اسلامی و فرموده امام خمینی (ره) به نیرو‌های انتظامی گفت: حس خدمتگزاری  باید در وجود تک‌تک نیرو‌های انتظامی توسعه پیدا کند و توسعه روحیه جهادی، تفکر انقلابی و دولت اسلامی را داشته باشیم تا ماهم به عنوان این مجموعه عظیم آنچنان که شایسته است انجام وظیفه کنیم.

 جانفشانی ملت بزرگ ایران  از مرز‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز می‌بینیم که استکبار جهانی تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی صف آرایی می کند و به سهم خودش به دنبال این است که از صدور انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلابی ما جلوگیری کند، اما آن نیت پاک و خلوص امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم انقلاب و آن ایثار و جانفشانی ملت بزرگ و جوانان رشید مان که فرهنگ انقلاب اسلامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در نقاط مختلف دنیا به عنوان یک فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم و استکبار صف آرایی کرده است.

میر حیدری گفت: اگر تا دیروز اسرائیل غاصب شعار از نیل تا فرات را سرمیداد، اما امروز فرزندان جبهه‌ی مقاومت خواب را از چشمان آن اشغالگران گرفته و غرش موشک‌های مقاومت آسایش و امنیت آن غاصبین را به خطر انداخته است.

وی گفت: امروز فرزندان انقلاب اسلامی  در دفاع از مظلومین عالم ابراز وجود می‌کنند و در هر  جا‌هایی که لازم باشد در دفاع از مظلومین عالم با رشادت بر زیاده خواهی‌های نظام استکباری برمی‌خیزند، دیدیم که چگونه غرش موشک‌های سپاه اسلام در آن سوی دنیا خانه‌های عنکبوتی تکویری‌ها را درهم کوبید.

سردار میر حیدری تصریح کرد: ما باید در جهت اهداف انقلاب اسلامی و دولت اسلامی با صفوف فشرده دست در دست هم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران  در کنار هم بایستیم و محکم‌تر از گذشته  از مرز‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نحوی که شایسته  پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلی کیش و در جمع عزاداران اظهار داشت: استکبار از قدرت و تأثیر اسلام ناب محمدی هراس دارد و از همین رو سعی بر آن دارد تا پایه‌های ارزش‌های دینی و اسلامی را در جامعه سست کند و یکی از رویکردهایش در این مسیر موضوع حجاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، افزود: عده‌ای با برنامه‌ریزی و توطئه می‌کوشند جامعه را به سمت غرب گرایی، لودگی و پوچی ببرند که باید در برابر آنها هوشیار باشیم و به ویژه نسل جوان را متوجه این توطئه‌ها کنیم.
 
دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدای بسیاری است و امروز در مقابل خانواده شهدا وظیفه داریم پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.
 
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) در تربیت هزاران شاگرد و مبلغ دینی، گفت: بیداری جامعه اسلامی و بازگرداندن آن به مسیر صحیح ارزش‌های اسلامی از مسیر توسعه علوم مهمترین راهبرد دوران زندگی امام صادق (ع) است و به همین دلیل است که امام صادق (ع) را رئیس مذهب جعفری می‌دانند که احیای مکتب شیعه وام دار ایشان است.
 
وی ابراز داشت: در زمان آن امام همام به دلیل شرایط موجود، همه ادیان برای علم‌اندوزی به شهر مدینه و محضر امام صادق (ع) می‌آمدند و امام هم تلاش می‌کرد با هدفدار کردن آموزش‌های خود اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک حضرت علی (ع) را به شاگردانش بیاموزد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد