Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:26:25 GMT

پرونده «سرو زیر آب» در بیستمین شماره «سوره سینما»

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۹۰۷

پرونده «سرو زیر آب» در بیستمین شماره «سوره سینما»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی حوزه هنری، بیستمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که پخش آن با موسسه بهمن سبز حوزه هنری است به چاپ رسید.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌های حوزه هنری در مهرماه به موضوعاتی چون «حلقه مفقوده سینمای انقلاب و دفاع مقدس»، نشست رییس سازمان سینمایی حوزه هنری با دبیر جشنواره فیلم «مقاومت»، گزارش فعالیت‌های واحد بین‌الملل سازمان، بخش ویژه دیدار جمعی از رزمندگان و هنرمندان با مقام معظم رهبری، نشست خبری موسسه هنرهای تصویری سوره، گزارش بازدید هیات سوری از حوزه هنری، جدیدترین برنامه‌های «سینما پاتوق» حوزه هنری، معرفی محصولات دفاع مقدسی سازمان سینمایی حوزه هنری، گزارشی از کارگاه‌های سوژه‌یابی مستند، گفتگو با مدیر مرکز مستند سوره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخته شده است.

مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. محیا رضایی، الناز نعمتی، ابوالفضل ذوالفقاری، امید عشیری، راحله خدامی، نرگس ساجد، روح الله نادری، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام در بخش تحریریه و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

بیستمین شماره ماهنامه داخلی «سوره سینما» ویژه مهرماه در ۴۴ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

کد خبر 4438919 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری سینما پاتوق محمدعلی حیدری اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی هالیوود فیلم سینمایی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی سریال ایرانی رادیو کارگردان تئاتر سینمای آمریکا انیمیشن برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس