Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی منابع خبردادند که بانک کُنلون چین طی هشداری که به مشتریان خود اعلام کرده است، کلیه تعاملات خود با ایران را از تاریخ ۳۰ اکتبر یعنی از دوشنبه هفته آینده (۴روز قبل از شروع تحریم‌ها) قطع می‌کند؛

 لذا از مشتریان این بانک درخواست شده تا تلاش خود را جهت تکمیل و تسویه حوالجات ارزی خود طی این هفت روز آینده تسریع و تشدید نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بانک کُنلون، هفته پیش نیز کارسازی حوالجات با عاملیت بانک‌های تازه تحریم‌شده توسط خزانه‌داری آمریکا (ملت، پارسیان و سینا) را نیز متوقف کرده بود.

کد خبر 4438986

منبع: مهر

کلیدواژه: تحریم اقتصادی ایران چین نظام بانکی نظام بانکی ایران اربعین ۹۷ اربعین 97 بانک مرکزی ایران بورس قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت گمرک ایران تحریم اقتصادی ایران وزارت جهاد کشاورزی صادرات غیرنفتی بازار ارز نفت خام اربعین حسینی تولید نفت بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر