Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:12:12 GMT

زیباترین زن جهان که از زیبایی اش تعجب می کند+عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۹۱۹

زیباترین زن جهان که از زیبایی اش تعجب می کند+عکس

رکنا: خواننده ۳۸ ساله آمریکایی به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد.

مجله پیپل هر ساله یک زن و یک مرد را به عنوان زیباترین شخص سال انتخاب می‌کند و امسال پینک خواننده و بازیگر Actor 38 ساله و محبوب امریکائی به عنوان زیباترین شخص سال این مجله انتخاب شده است.

 این مجله عکسی از این خواننده را همراه با فرزندانش روی جلد چاپ کرده و وی را به عنوان زیباترین زن سال معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسپوتنیک، پینک خواننده و بازیگر محبوب آمریکائی می‌گوید: "من در مورد این عنوان کمی شک و تردید داشتم اما زمانی که از این خبر مطلع شدم بسیارخوشحال بود".

او همچنین با شوخی گفته است که من احساس زیبایی می‌کنم و تصمیم گرفتم این هفته در حالی که این مجله در حال فروش است هیچ کس جرأت نکند به طور مستقیم به من نگاه کند.

سال گذشته جولیا رابرتز بازیگر ۴۹ ساله و محبوب آمریکایی به عنوان زیباترین شخص سال این مجله انتخاب شده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خواننده بازیگر Actor زیبایی جهان زن عکس احساس خواننده عکس دختر فیلم اینستاگرام قتل ایرانی ایران سرقت شهرستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مجله سرزمین من منتشر شد | عکس بفرستید و جایزه بگیرید

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین این مجموعه به شکل کتاب مجله در قطع خشتی، تمام گلاسه و با تصاویری متنوع و با کیفیت از مناطق کویری ایران در ۱۸۰ صفحه منتشر شده و به معرفی کویرهای ایران پرداخته است.
در این مجموعه که به عنوان یک راهنمای جامع و آموزشی برای عموم گردشگران و به ‌ویژه کویرنوردهای حرفه ‌ای قابل استفاده است، علاوه بر معرفی کامل کویرهای ۸ استان دارای مناطق کویری، هم چنین نکته‌ های کاربردی درباره سفر به کویر به زبان ساده و توصیفی منتشر شده است.
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ادارات تابعه این وزارتخانه در ۸ استان دارای مناطق کویری و گروهی از کارشناسان و راهنمایان میراث فرهنگی و گردشگری، روزنامه نگاران و هم چنین عکاسان حرفه ای و پیش کسوت طبیعت گردی هم چون سعید محمودی ازناوه و صادق میری در تهیه و انتشار مطالب و تصاویر سرزمین من همکاری کرده اند.
کتاب مجله "سرزمین من" به مدیر مسئولی محسن مهدیان، سردبیری مهلا داریان و دبیری حسین گل محمدی منتشر و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.
علاقمندان برای تهیه این کتاب مجله می توانند از طریق سایت همشهری مارکت به آدرس www.hamshahrimarket.com اقدام به سفارش و خرید با تخفیف ویژه کنند و هم چنین با ارسال عکس خود همراه با کتاب در موقعیت های سفر و گردشگری و ارسال آن به دایرکت صفحه اختصاصی سرزمین در اینستاگرام به آدرس sarzamineman_hmg ، در جشنواره گردشگری سرزمین من شرکت کرده و از جوایز و هدایای این جشنواره برخوردار شوند.

کد خبر 839543 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مجله گردشگری ایران کویر سفر - گردشگری فرهنگ - میراث فرهنگی

دیگر خبرها

  • بررسی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال در مجله فوتبال
  • زیباترین پیام‌های تبریک نوروز ۱۴۰۳، بهترین اشعار عاشقانه و احساسی
  • فیلمنامه‌نویسی برای سریال در شماره جدید «فیلم نگار»
  • ادامه بررسی جوانگرایی در تیم ملی فوتبال ایران در مجله فوتبال
  • تعجب از رشد اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های بی‌سابقه
  • آخرین مجله ساترا در سال ۱۴۰۲ منتشر شد
  • ببینید | مجله سرزمین من منتشر شد | عکس بفرستید و جایزه بگیرید
  • از دیدن این حیوانات در مترو تهران تعجب نکنید!
  • رونمایی از فیش حقوقی عجیب کارگران معدن!
  • عجیب‌ترین و زیباترین مار‌های جهان (فیلم)