Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@11:57:06 GMT

درمان یبوست با طب فشاری

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۹۹۲۲

درمان یبوست با طب فشاری

رکنا: فشار قسمتی از زیر شکم در درمان یبوست موثر است.

داروها و نسخه های موثر در درمان یبوست روشی برای رفع این مشکل دردناک است اما روش دیگری در طب فشاری توصیه می شود که با کمک آن در کمترین زمان ممکن می توان اختلال اجابت مزاج را رفع کرد.

گرفتگی روده و اختلال در اجابت مزاج وضعیتی سختی است که بایستی به سرعت درمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات تخلیه روده به طور طبیعی و بدون مشکل انجام میشود اما بعضی روزها به دلیل اشتباهات در تغذیه و سبک زندگی این روند دچار اختلال می شود اختلالی که با درد و ناراحتی همراه است.

یکی از درمان هایی که در این شرایط می توانند به سرعت مشکل شما را حل کند استفاده از طب فشاری است یا بهتر بگوییم فشار دادن قسمتی از بدنتان است.

نقطه ای موردنظر طب فشاری برای درمان یبوست کجاست؟

نقطه ای که باید برای درمان سریع یبوست و مشکلات روده این چنینی بایدفشار دهید چند میلیمتر پایین تر از ناف قرار دارد که بایستی بر حسب عرض انگشت سبابه نقطه مورد نظر را پیدا کنیم.

عرض انگشت سبابه خود را در عدد 3 ضرب کنید ، بر طبق اندازه استاندارد عرض این انگشت شما 1 اینچ است.

به زبان دیگر سه انگشت سبابه پایین تر از ناف درست نقطه ای که باید شما برای درمان فشار دهید.

درمان یبوست

چطور این کار را انجام دهیم؟

زمانی که در توالت هستید به مدت 1 تا 3 دقیقه این نقطه را فشار دهید. مدت فشار بستگی به شدت مشکل در روده شما دارد.

با فشار دادن این نقطه از بدن انرژی درمانی باعث شروع دفع مواد سمی ازروده ها می شود ، درست تاثیری که ماساژ Massage عضلات شکم خواهد داشت.

فشار این نقطه از شکم علاوه بر رفع یبوست میتواند در درمان مشکلات گوارشی و دردهای قاعدگی موثر باشد.

علاوه بر این روش با نشستن به صورت چمباته هنگام اجابت مزاج می توانید کار روده ها را ساده تر کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه طب سبک زندگی ماساژ Massage یبوست تغذیه درمان طب طبیعی اینستاگرام طب فشاری عکس دختر فیلم اینستاگرام قتل ایرانی ایران سرقت شهرستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی آبفای تهران، طی روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌ سازی آب» ارسال شد. 

متن این پیامک این بود که با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات لازم را در این خصوص به عمل‌آورید.»

واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد؛ از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. 

چراکه نصب و قراردادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • فضای سبز و تقویت سلامت میکروبیوتای روده و پوست
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس