Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:35:01 GMT

تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۰۹۶

تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال ۹۷

 به گزارش خبرگزاری مههر، دکتر عبدالخالق کشاورزی  در نشستی مشترک با جمعی از اساتید گروه پوست، انجمن کلینیک های پوست و مو و نمایندگان انجمن پزشکان عمومی، بر اهمیت همفکری و تعامل بیشتر برای گسترش خدمات ایمن، مناسب و مطلوب به بیماران در حوزه پوست و مو تاکید کرد و از تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه در دیدار با پزشکان و مسوولان انجمن های علمی و صنفی پوست و مو، پیرامون گسترش راهکارهای نظارتی، با هدف ارتقای کیفی خدمات گفت وگو کرد.
دکتر کشاورزی با اشاره به رسالت معاونت درمان دانشگاه در زمینه نظارت بر نحوه ارائه خدمات، خواستار همکاری بیشتر پزشکان و انجمن های پوست و مو در این زمینه، با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم استان شد.

در ادامه دکتر سید محمد حسینی رئیس اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه و «بابک بهزادی» دبیر کمسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه، گزارشی از اقدامات نظارتی انجام شده در رابطه خدمات پوست، مو و زیبایی در شیراز و استان فارس ارائه کردند.

در این نشست، اجرای مقررات نظارتی و جلوگیری از آسیب به سلامت مردم در زمینه خدمات پوست و زیبایی، مورد تاکید قرار گرفت.

ضرورت اطلاع رسانی به مردم استان در رابطه با مراجعه به مراکز مجاز برای دریافت خدمات ایمن، دیگر محور مورد گفت و گو در این نشست مشورتی بود.

اساتید گروه پوست و مو و اعضای انجمن ها نیز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

کد خبر 4439004

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم