Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@09:44:53 GMT

آزادی دومین گروه از گروگان‌های داعش در سوریه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۱۷۴

آزادی دومین گروه از گروگان‌های داعش در سوریه

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الشروق؛ یک منبع نزدیک به گروه مذاکره کننده دولت سوریه در این باره اظهار کرد: کمیته مذاکره کننده نیمه شب گذشته 10 نفر از ربوده شدگان توسط داعش را در اطراف تپه الصفا در شرق سویدا آزاد کرد و به استانداری سویداء تحویل داد.

این منبع خبری همچنین افزود: گروه تروریستی داعش در مقابل 35 تن از افراد بازداشت شده خود نزد نیروهای دولتی سوریه که دو تن از فرماندهان نیز در میان آنها دیده می‌شدند را تحویل گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ نخستین گروه از  29 ربوده شده روستای الشبکی در شرق سویداء  شامل 2 زن و 4 کودک صبحگاه روز شنبه (28 مردادماه) آزاد شدند.

یادآور می‌شود؛ گروه تروریستی داعش در روز چهارشنبه (سوم مردادماه) با حمله به روستاهای شرق سویداء بیش از 200 غیرنظامی را کشته و 32 نفر را گروگان گرفتند که سه نفر از گروگان‌ها اعدام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل آزادی ربوده شدگان سویداء سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران

 

به گزارش تابناک، دختر جوان ۱۶ ساله، اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و دستگیری متهم پرونده، به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

هفته گذشته موضوع ربوده شدن دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۱۴ هفت چنار به موضوع ورود کردند.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل، قاضی براعه رییس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شد و کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و کشف حقیقت و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

خانواده دختر اعلام کرده بودند که برای آزادی دخترشان، آدم‌رباها تقاضای ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد را کرده‌اند.

پس از انجام تحقیقات اولیه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، در کمتر از ۷۲ ساعت متهم را در روز چهارشنبه «۲۹ فروردین ماه»، شناسایی و دستگیر کردند.

متهم از همان ابتدا موضوع آدم‌ربایی را انکار کرد و گفت که با این دختر در فضای مجازی دوست شده بود و او به خواست و اراده خودش با او آمده بود و تقاضای پول هم نقشه او بوده است.

به گفته قاضی براعه، این دختر هنوز به دادسرا مراجعه نکرده است و حال روحی مساعدی ندارد و خانواده وی اعلام کرده‌اند که در این سه روز گروگان گرفته شده بود و او را در منزلی حبس و آزار و اذیتش کرده بود که متهم آن را انکار کرده است.

براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در حال انجام است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران