Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش مددجویان رأی کار زندان‌های استان همدان با تاکید بر رویکرد بازگشت سعادتمندانه به جامعه با حضور جمعی از مددجویان رأی کار زندان‌های استان همدان در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان در همایش مددجویان رأی کار زندان‌های استان همدان به ارائه گزارش عملکرد بنیاد تعاون در 6 ماهه نخست سال جاری پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری از مددجویان رأی کار در بیرون از زندان با همکاری و مساعدت مقامات قضایی مشغول به کار هستند و شاهد رشد قابل توجهی در این امر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرم حکیمی نظم و انضباط را لازمه کار عنوان کرد و در ادامه نکات تاکیدی و قابل توجهی را برای مددجویان رأی کار استان یادآوری و شرایط استفاده از مرخصی، غیبت در محیط کار و سایر موارد لازم را برای مددجویان رأی کار ارائه کرد.

وی خطاب به مددجویان رأی کار زندان‌های استان گفت: با رعایت قوانین و ضوابط کاری از فرصت فراهم شده حداکثر استفاده را کنید تا زمینه بازگشت سعادتمندانه شما به آغوش جامعه فراهم شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان یادآور شد: مددجویانی که در بیرون از زندان‌ها به اشتغال فعالیت دارند این فرصت را غنیمت شمرده و با تخلف و بی‌انضباطی موجب نشوند که این فرصت را از دست دهند.

وی ابراز داشت: در سال جاری 558 نفر از مددجویان داخل زندان و رأی کار از بنیاد تعاون حقوق دریافت می‌کنند.

حکیمی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد دستمزد به مددجویان پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهار برابر رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: حکیمی مددجویان زندان همدان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی