Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:17:37 GMT

موبایل مخصوص بازی ساخته شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۲۷۶

موبایل مخصوص بازی ساخته شد

رکنا: سامسونگ موبایل مخصوص بازی می سازد.

گزارش های مختلفی نشان می دهد که سامسونگ در حال ساخت موبایلی مخصوص بازی های رایانه ای است.

به گزارش  بی جی آر، در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان موبایل، تلفن های هوشمندی مخصوص بازی های رایانه ای عرضه کرده اند. در همین راستا سامسونگ نیز از این غافله عقب نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر این شرکت مشغول ساخت واحدپردازش گرافیکی( GPU) مخصوص خود است.

روز گذشته Ice Universe یکی از افرادی که اخبار سامسونگ راپیگیری می کند، پیامی کوتاه در Weibo منتشر کرد. طبق این پیام، سامسونگ مشغول ساخت یک موبایل مخصوص بازی های رایانه ای است. در همین راستا مشغول آزمایش S-GPU است تا آن را در موبایل مذکور استفاده کند.

چند ماه قبل نیز وب سایت SamMobile ینیز گزارش داد این شرکت مشغول ساخت موبایل مخصوص بازی های رایانه ای است. در آن زمان هیچ جزئیاتی درباره GPU موبایل منتشر نشده است.

هنوز مشخص نیست سامسونگ از چنین موبایلی رونمایی خواهد کرد یا اصلا چه نامی برای آن انتخاب کرده است. موبایل های مخصوص بازی های رایانه ای ویژگی هایی مانند دستگاه های اندروید رده بالا دارند. اما علاوه بر آن نمایشگرها و سیستم خنک کننده بهتری نسبت به پرچمداران دارند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار بازی سامسونگ موبایل سیستم ماه عکس دختر فیلم اینستاگرام قتل ایرانی ایران سرقت شهرستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه محسوب می‌شود که همه ساله با استقبال زیادی از طرف گردشگران از تمام جهان همراه است. مردم کشورما نیز برای تجربه سفری متفاوت بعد از اطلاع از قیمت بلیط استابول ایران ایر و تهیه بلیط، سفر به این شهر را در برنامه خود قرار می‌دهند. همچنین در هنگام بازگشت برای مدیریت بهتر هزینه‌ها تهیه بلیط استانبول به تهران چارتر بهترین انتخاب است. استانبول به‌دلیل موقعیت گردشگری خود نیاز به ارائه خدمات و امکانات مناسب رفاهی برای مسافران دارد. در همین راستا فرودگاه استانبول با امکانات و خدمات جذاب و متفاوت طراحی و ساخته شده تا شرایط رفاهی بهتری را برای مهمانان فراهم نماید. یکی از این موارد کابین‌هایی هستند که برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. در ادامه کمی بیشتر درباره این کابین‌ها و سایر امکانات فرودگاه استانبول اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

کابین استراحت در فرودگاه استانبول

شاید شما قصد داشته باشید سفری ارزان و اقتصادی را به استانبول تجربه کنید و بعد از اطلاع یافتن از قیمت بلیط استانبول ایران ایر و سایر ایرلاین‌ها برای خرید بلیط اقدام نمائید. در این حالت، احتمالاً سفر خود را به‌صورت انفرادی آغاز می‌کنید و از تورهای گردشگری استفاده نخواهید کرد. همچنین در هنگام بازگشت از استانبول نیز برای کاهش و مدیریت بهتر هزینه‌ها به‌سراغ بلیط استانبول به تهران چارتر خواهید رفت. به‌هرصورت بعد از رسیدن به فرودگاه استانبول نیاز به جایی برای استراحت و خواب دارید تا بقیه سفر خود را ادامه دهید.

فرودگاه استانبول با در نظر گرفتن هزینه‌های سنگین اقامت در هتل، امکانی را برای مسافران فراهم کرده تا بتوانند خستگی خود را با استراحت کردن در کابین‌های مخصوص برطرف کنند. اگر به فکر جای راحت و گرمی برای استراحت هستید که با هزینه کم قابل استفاده باشد، کابین‌های مخصوص خواب در فرودگاه استانبول بهترین پیشنهاد است.

امکانات کابین‌های خواب در فرودگاه استانبول

این کابین‌ها دارای امکانات معمول و مورد نیاز برای استراحت و توقفی کوتاه‌مدت هستند. ازجمله می‌توان به پریز شارژ، جعبه مخصوص نگهداری چمدان و درب اشاره کرد. بنابراین مانند یک اتاق خواب تاریک و راحت در اختیار شما قرار می‌گیرند تا خواب و استراحت راحتی داشته باشید. در حال حاضر هزینه استفاده از این کابین‌ها از ساعت ۷ شب تا ۷ صبح، ۹ یورو ایست و برای ساعات ۷ صبح تا ۷ شب ۶ یورو است. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اگر بالش و پتو بخواهید مبلغ ۲ یورو باید اضافه پرداخت کنید. درعین‌حال این کابین‌ها کاملاً تمیز و ضدعفونی هستند و هر بار تمام ملحفه و پتوها در آن‌ها تعویض می‌شود.

همچنین درصورتی‌که به‌دنبال جایی برای استراحت و توقف کوتاه هستید، اما تمایلی به پرداخت هزینه ندارید، می‌توانید از صندلی‌های استراحت در این فرودگاه استفاده کنید. این صندلی‌ها در ۶ نقطه از فرودگاه و به اندازه ۲۷۸ نفر تعبیه شده و در نقاطی که صدای کمتری دارد، در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

سایر امکانات در فرودگاه استانبول ترکیه

اگرچه ترکیه دارای فرودگاه‌های متعددی است، اما شهر استانبول و فرودگاه جدید آن شرایط و موقعیت ویژه‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند. در این فرودگاه امکانات و خدمات متفاوتی ارائه می‌شود تا لذت سفری خوشایند را در اختیار مسافران قرار دهد. در ادامه با برخی از این امکانات آشنا می‌شویم.

استفاده از اینترنت رایگان

یکی از خدمات خوب این فرودگاه، امکان استفاده از اینترنت رایگان یک ساعته برای همه مسافران است. بنابراین بعد از ورود به فرودگاه می‌توانید از کیوسک دریافت رمز اینترنت، اینترنت رایگان یکساعته خود را دریافت کنید. این کیوسک‌ها در نقاط مختلف فرودگاه تعبیه شده و با ورود شماره پاسپورت و یا شماره تلفن، رمز اینترنت رایگان یکساعته در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

خدمات چمدان

خدمات چمدان در این فرودگاه دارای گستره وسیعی است و مسافران می‌توانند از خدماتی مانند استفاده از چرخ مخصوص حمل بار با پرداخت هزینه استفاده کنند. همچنین در قسمت‌های مختلف فرودگاه مراکز تحویل چمدان به‌عنوان امانت برای چند ساعت وجود دارد که البته باید هزینه آن را بپردازید. بنابراین اگر مدت زیادی تا پروازتان باقی مانده می‌توانید چمدان خود را به قسمت امانت بسپارید و به گشت‌وگذار در فرودگاه بپردازید. درعین‌حال در قسمت بسته‌بندی می‌توانید بارها و چمدان خود را بسته‌بندی ایمن کنید که شامل هزینه است.‌

امکانات مخصوص رده‌های سنی مختلف

یکی از امکانات و خدمات جذاب در این فرودگاه امکانات مخصوص کودکان، نوجوانان و رده سنی بالاتر از ۶۵ سال است. کودکان می‌توانند از زمین بازی رایگان در قسمت پرواز خروجی استفاده کنند. علاوه بر آن، محوطه مخصوص بازی و ۴ ساعت اینترنت رایگان برای رده سنی ۱۵ تا ۳۰ ساله درنظر گرقته شده است. همچنین مکانی برای تعویض پوشک و ترن مخصوص حمل برای خانواده‌های بچه‌دار به‌صورت رایگان را باید به امکانات کودکان و نوجوانان اضافه کرد.

رده سنی بالاتر از ۶۵ سال هم می‌توانند از خدمات کمکی مانند ویلچر استفاده کنند. البته لازم است که ۴۸ ساعت قبل از پرواز و یا در زمان خرید بلیط، این موضوع را با شرکت تهیه بلیت در میان بگذارند و در موقع ورود به فرودگاه از کمک افراد ویژه با جلیقه زرد استفاده نمایند. از جمله امکانات دیگر مربوط به افراد ناتوان یا سالمند می‌توان به مواردی مانند توالت‌های مخصوص، محل تعویض پوشک بزرگسالان و … اشاره کرد.

تمام این موارد در کنار سایر خدمات و امکانات فرودگاه، در راستای رفاه و راحتی بیشتر مسافران است تا در مدت کوتاه حضور در فرودگاه بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند و بقیه سفر را با نشاط سپری نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086580

دیگر خبرها

  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند