Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:40:41 GMT

احمدزاده از پشت فرمان کامیون تا حسن‌رود(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۲۹۹

احمدزاده از پشت فرمان کامیون تا حسن‌رود(عکس)

محمد احمدزاده با حضور در تمرین ملوان انزلی این تیم را تمرین داد.

به گزارش ورزش سه، بعد از برکناری فرهاد پورغلامی از سرمربیگری تیم ملوان انزلی مدیران این باشگاه فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب نکرده بودند.


بعد از تساوی ملوانان مقابل فجرسپاسی در بازی روز گذشته از امروز محمد احمدزاده سرمربی سابق و باتجربه ملوان در تمرین این تیم حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث بازگشت احمدزاده به ملوان از چند روز پیش مطرح بود و با اینکه او هنوز قراردادی با مسئولان باشگاه نبسته و حضورش رسمی نشده اما امروز به تمرین رفت و رسما کارش را شروع کرد.


احمد‌زاده طی امروز و فردا رسما به عنوان سرمربی ملوان انتخاب می‌شود. او با توجه به شرایط انزلی چی ها کار سختی در ادامه لیگ دسته اول دارد. در شرایط کنونی بقای ملوان در لیگ یک می‌تواند دستاورد خوبی برای احمدزاده باشد.


این مربی که در مقاطع مختلف زمانی هدایت ملوان را برعهده داشت، مدتی به عنوان سرمربی تیم اربیل در فوتبال عراق کار کرد، اما ناگهان فوتبال را کنار گذاشت و با خرید کامیون به رانندگی ماشین سنگین پرداخت. حتی در دوره‌ای عکس‌های احمدزاده پشت فرمان کامیون هم سر و صدای زیادی کرد. حالا اما بعد از چند سال احمدزاده دوباره به ملوان برگشته تا بتواند روزهای خوب خود را با این تیم تکرار کند.

 

 

دسته یک ملوان بندرانزلی محمد احمد زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی محمد احمد زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز سه‌شنبه را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. سرخپوشان ایران تمرین امروز را هم، در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوت‌زنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین سه‌شنبه بودند. با اتمام فیفادی و تمام شدن تعطیلات اوسمار، تمرینات پرسپولیس از روزهای آینده به شکل جدی‌تری برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پیگیری خواهد شد.

نکته جالب توجه این تمرین این بود که امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

حسین بادامکی، معاون باشگاه نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • مراسم خاص همراه با تولد سرمربی در تمرین آبی‌ها
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و سرمربی برزیلی
  • تراکتور برای سپاهان استارت زد