Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@22:58:31 GMT

خدمت‌رسانی 53 موکب اوقاف به زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۳۱۰

خدمت‌رسانی 53 موکب اوقاف به زائران اربعین

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در جریان بازدید از موکب این سازمان در مرز شلمچه درباره خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: خدمت‌رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین در قالب 53 در شهرهای عراق و سه مرز چذابه ، شلمچه و مهران موکب انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ۳۴موکب در داخل کشور و ۱۹موکب در شهرهای مقدس عراق برپا شده است، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه می‌یابد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف اسکان، تغذیه، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، خدمات پزشکی و بهداشتی و توزیع بسته‌های فرهنگی را از مهمترین خدمات ارائه شده از سوی مواکب اوقاف برشمرد و گفت: هزینه‌های انجام شده در مواکب از محل هدایای مردمی، خیران و نیات واقفین انجام شده است.
عادل با بیان اینکه معرفت ما به اربعین هر سال عمیق‌تر می‌شود و این از برکات معنوی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است، افزود: دریای خروشان جمعیت مشتاق به سمت کربلا و حضور در کنگره جهانی اربعین زیارت امام حسین (ع) هرسال ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه مردم و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر جهان در کنگره عظیم اربعین حسینی حضور می‌یابند، تصریح کرد: دشمنان از این حضور که بزرگترین اجتماع بشری محسوب می‌شود، وحشت دارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به مشارکت خودجوش مردم در بزرگداشت اربعین با برپایی مواکب در سراسر کشور از سیستان و بلوچستان گرفته تا بوشهر و فارس و کرمان خاطرنشان کرد: این همه شور و شعور و ابراز ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) تمام‌شدنی نیست و تا ابد این شور و حرارت پا برجا خواهد بود.

انتهای پیام/

20 / 20 اربعین موکب معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف زائران اربعین حجت‌الاسلام غلامرضا عادل خدمت‌رسانی 53 موکب اوقاف اسکان، تغذیه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خدمات پزشکی و بهداشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اربعین موکب معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف زائران اربعین خدمت رسانی 53 موکب اوقاف اسکان تغذیه برنامه های فرهنگی و مذهبی خدمات پزشکی و بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز