Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:38:05 GMT

۴۰ درصد به تخت های بیمارستانی مشهد اضافه شده است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۰۴۰۱

۴۰ درصد به تخت های بیمارستانی مشهد اضافه شده است

به گزارش خبرنگارمهر، علیرضا رشیدیان صبح سه شنبه  در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۳۸ تختخوابی باخرز اظهار کرد:  طبق آمار موجود در خراسان رضوی معادل  ۴۰ درصد تخت های بیمارستانی که قبل و بعد از انقلاب در استان ایجاد شده بود ، در دولت تدبیر و امید به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان افزوده شده و این روند همچنان هم با پروژه های درمانی و بیمارستانی در دست اجرا تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یکی از کارنامه های موفق دولت تدبیر و امید مربوط به حوزه سلامت است که از همان ابتدا از بزرگترین محورهای فعالیت دولت دکتر روحانی ارائه و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی بود و توانست به نسبت گذشته خدمتی ارزشمند و کاری درخشان را ارائه کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد :بیمارستان خاتم الانبیا (ص) باخرز نمونه ای کوچک از این اقدامات است و به زودی بخش های بستری و آزمایشگاهی آن هم تکمیل شده و خدمات شایسته مردم را ارائه کند.

وی گفت:ساخت این مراکز عام المنفعه چون بیمارستان و مدرسه  بخشی از کارهای خیر ماندگار و باقیات و صالحاتی است که خیر کثیر را در پی دارد و در این شرایط باید با استفاده از تمام ظرفیت های استان و کشور و اتکا به توان خود مسیر پیشرفت و توسعه و استقلال را طی کنیم.

رشیدیان تاکید کرد:علی رغم فشارها و تحریم ها و توطئه های دشمنان علیه این ملت  و کشور ، مردم ما ثابت کرده اند که با خداباوری، خودباوری ، اتحاد و انسجام مسیر توسعه و پیشرفت و تعالی را با قوت طی می کنند.

وی افزود:انسجام و اتحاد رمز موفقیت ماست این حرکت عظیم نماد وحدت بزرگ برای همه مسلمانان است چنانکه گروه های مختلف شیعه و سنی از شهرها و استان های مختلف ما و نیز کشورهای منطقه در این مراسم حضور پیدا می کنند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:اتحاد و همدلی که انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای و هدایت های بنیانگذار کبیر انقلاب و در ادامه مقام معظم رهبری شکل گرفته روز بروز در بین مسلمانان گسترده تر می شود و نتیجه آن حاکمیت آرامش و امنیت ، انسجام و پیشرفت و توسعه است.

کد خبر 4438979

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي علیرضا رشیدیان مشهد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سد دز عادی است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عباس صدریان فر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دریچه‌های سد دز برای رهاسازی آب در حد ایمن باز هستند و آب اضافه در حد سیلاب نیست و باتوجه به ظرفیت سد مشکل خاصی وجود ندارد.

وی نقطه بحرانی بارندگی اخیر را سد دز عنوان کرد و افزود: ورودی سد دز حدود ۲هزار متر مکعب بر ثانیه بود، بنابراین خروجی سد را از روز‌های قبل به حدود ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه رساندیم تا بتوانیم ظرفیتی حدود ۶۵ میلیون مترمکعب ایجاد کنیم.

صدریان با بیان اینکه وضعیت مدیریت شده و حوضه‌های پایین‌دست در حال فروکش کردن هستند و احتمال دارد خروجی سد دز را در ساعت‌های آتی بیشتر کنی، ادامه داد: از مردم خواهشمندیم در پایین‌دست مراقبت کنند و فرمانداران مربوط نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سد‌های استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: این میزان در سد‌های زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله