Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرساله سفر اربعین به عنوان یکی از بزرگترین همایش‌ها جهانی در کشور عراق برگزار می شود و نماد تجمع آزادگان جهان معرفی شده است.

علاوه بر موارد قانونی یک سفر خارج از کشور، باید به نکات مهم دیگری هم در سفر اربعین توجه شود. در این گزارش سعی شده با ذکر نکاتی برای زائران اربعین، زمینه سفری آسوده همراه با انجام اعمال معنوی آن را فراهم کنیم؛

این سفر خاص و ویژه است که به آمادگی خاصی هم نیاز دارد، مانند اینکه برای این سفر به سراغ لباس های رنگ روشن و رنگارنگ نروید و سعی کنید از حداقل لباس استفاده کنید و بار خود را سنگین نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لازمه این سفر، کفشی مناسب و کوله ای سبک است که در مسیر خسته کننده نباشد، سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که قبلا مدتی از آن استفاده کرده باشید و شکل پای شما را به خود گرفته باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب

کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب در محافظت از پوست، توجه به میزان SPF را فاکتوری مهم در انتخاب این محصول آرایشی و بهداشتی دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر سارا میرحقی ساعتچی با اشاره به اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در محافظت از پوست نحوه انتخاب و استفاده صحیح از این محصولات آرایشی بهداشتی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ضد آفتاب به محصولاتی گفته می‌شود که از پوست انسان در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کنند، گفت: یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ضدآفتاب SPF است، که میزان محافظت از پوست در برابر سوختگی و التهاب ناشی از آفتاب را نشان می‌دهد.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، میرحقی ساعتچی افزود: برای انتخاب ضد آفتاب با SPF مناسب پوست می‌توان از پزشک یا داروساز مشورت گرفت.

وی در ادامه نحوه استفاده صحیح از کرم‌های ضد آفتاب را تشریح کرد و گفت: ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید باید ضدآفتاب استفاده کرد تا محافظت کافی روی پوست ایجاد شود. همچنین در صورت عرق کردن و شستن صورت بهتر است مصرف محصول تکرار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • حذف مزاحمان از پیاده روهای شهر | ۲۰۰ کیلومتر از پیادروهای پایتخت مناسب سازی شدند
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶: تفاوت ها، کاربردها و انتخاب ورق مناسب
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب
  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب