Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بخش کمک رسانی سازمان ملل می‌گوید، درگیری در یمن باعث شده تا ۸.۴ میلیون نفر در این کشور نیاز فوری به کمک‌های غذایی داشته باشند و ۷۵ درصد از ۲۲ میلیون سکنه این کشور نیز به سایر اشکال کمک‌ها نیاز پیدا کنند.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ مارک لوکوک، رئیس بخش کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در تحلیلی هشدار داد که مقام‌های این بخش از سازمان ملل تخمین زده‌اند که ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تا ۴ میلیون تن در ماه‌های پیش رو با عدم امنیت غذایی در یمن روبرو می‌شوند.

در این تحلیل که امروز (سه شنبه) به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌شود، آمده که سه میلیون یمنی سوءتغذیه دارند که شامل ۱.۱ میلیون زن باردار و بیش از ۴۰۰ هزار کودک به شدت سوءتغذیه‌ای می‌شوند.

این مقام ارشد بخش کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل همچنین هشدار داد اگر این وضعیت ادامه یابد، نیازهای غذایی به ۶۲ درصد افزایش می‌یابد.

وی همچنین ادامه داد، در آغاز ۲۰۱۷ سازمان ملل و شرکایش می‌توانستند به سه میلیون یمنی گرسنه کمک رسانی کنند اما از پس از آن، تعداد افرادی که نیاز به کمک داشتند به هشت میلیون نفر در ماه گذشته میلادی رسید چون اهداکنندگان کمک‌های مالی گسترش یافت.

رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل همچنین به طرف‌های درگیر در یمن تاکید کرد تا اجازه دسترسی آسان‌تر برای عملیات کمک‌رسانی و گسترش واردات تجاری را بدهند.

تحلیل جدید لوکوک در راستای قطعنامه مصوب ماه مه شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان ملل متحد یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس سازمان انرژی اتمی کشور پس از آغاز عملیات ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن کارکنان این سازمان در بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار صداوسیما درباره امنیت مراکز هسته‌ای کشور پس از رخداد‌های چند روز گذشته، گفت: امنیت ما در مراکز هسته‌ای صددرصد برقرار است.

محمد اسلامی افزود: الحمدلله کشور یک نظام امنیتی قدرتمند دارد و نظام دفاعی و امنیتی ما هر گونه تعرضی را در نطفه خفه می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: با این تسلطی که کشور دارد و اقتداری که نیرو‌های مسلح دارند، حفاظت و امنیت در مراکز هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • ویژگی‌های یک بشقاب غذای سالم