Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان خارج از سالن بزرگسالان با حضور ۴۲۸ کماندار از استان های آذربایجان شرقی و ۲۵ استان و جزیره کیش به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

این مسابقات در رشته های ریکرو و کامپوند و در بخش های آقایان و بانوان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزارشد که در بخش مردان ریکرو، صادق اشرفی، میلاد وزیری و عرفان ارژنگی ‌پور هر سه از آذربایجان شرقی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش بانوان همین رشته نیز شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی به مقام اول رسید.

سه نفر اول مسابقات انتخابی، نفر اول رنکینگ کشوری و کماندارانی که رکورد ورودی را کسب کنند، پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد.

کد خبر 4439010

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی ایران ریکرو اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی