Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی روحانی مدیرعامل سرای ابریشم، به عنوان مدرس و کارآفرین در صد‌وچهاردهمین سمینار «شم اقتصادی» که در تاریخ سوم و چهارم آبان ۹۷ به همت مشاورین خبره ثروت آفرینان پارس برگزار خواهد شد، درخصوص بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری، سخنرانی خواهد کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ بازار نظرات

محمدمهدی روحانی مدیرعامل سرای ابریشم، به عنوان مدرس و کارآفرین در صد‌وچهاردهمین سمینار «شم اقتصادی» که در تاریخ سوم و چهارم آبان 97 به همت مشاورین خبره ثروت آفرینان پارس برگزار خواهد شد، به عنوان یکی از سخنرانان در خصوص شرایط بحرانی اکنون و بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدو چهاردهمین سمینار شم اقتصادی در تاریخ سوم و چهارم آبان ماه 97 در مرکز همایش‌های صدا و سیما با سخنرانی محمد مهدی روحانی مدیرعامل سرای ابریشم، به عنوان مدرس و کارآفرین و به همت مشاورین خبره ثروت آفرینان پارس برگزار خواهد شد.

روحانی در رویداد شم اقتصادی، به عنوان یکی از سخنرانان این رویداد در خصوص شرایط بحرانی اکنون، بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری، حل مسائل اقتصادی و عبور از بحران سخنرانی خواهد کرد و به این سوال که آیا شرایط بحرانی اکنون به بزرگ‌تر شدن کسب‌وکارها می‌انجامد یا نه پاسخ خواهد داد.

محمدمهدی روحانی در خصوص حضور خود در این رویداد گفت: «رویداد شم اقتصادی با هدف بررسی و ارائه راه حل در خصوص بحران اقتصادی امروز و عبور از آن برگزار می‌شود. در این رویداد به چگونگی تبدیل ایده به سرمایه، مهارت‌های لازم برای شروع از صفر و روش‌های شناسایی فرصت‌ها، ایجاد ثروت و در نهایت اصول اصول سرمایه‌گذاری اشاره خواهد شد.»

وی با اشاره به موضوعاتی که در این رویداد به آن خواهد پرداخت، ادامه داد: «من در این رویداد به پیش نیازهای لازم برای فرار از بحران اشاره خواهم کرد و روش‌های نجات و خروج از شرایط بحرانی را بررسی و مطرح خواهم کرد؛ در ادامه نیز به این مساله که آیا بازار جدید با بازار قدیم تفاوتی دارد یا نه و این که چطور شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم خواهم پرداخت.»

سرای ابریشم، بزرگترین بازار فرش ماشینی کشور است که توسط روحانی راه‌اندازی شده است. این مرکز خرید فرش ماشینی، تاکنون توانسته با ایجاد زنجیره‌ای مدرن و جذاب در بخش بازاریابی و فروش به نوآوری بپردازند. روحانی که دکترای مدیریت و رهبری دارد؛ تاکنون بارها به عنوان مدرس حوزه کسب و کار در دوره‌های مختلفی به عنوان سخنران حضور داشته است.

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس برگزارکننده رویدادهایی در حوزه کسب‌وکار و تکنیک‌های فروش است که تاکنون توانسته 113 دوره از دوره‌های شم اقتصادی را با همکاری و سخنرانی فعالان برگزار کند. این موسسه این بار و در تاریخ سوم و چهارم آبان، صدو چهاردهمین دوره شم اقتصادی را با حضور اسدالله عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین؛ مهدی روحانی، علی سرزعیم و مهندس امیرحسین مظاهری برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد که از زاویه‌ای دیگر به کسب و کار می پردازد، می‌توانند با شماره 02126403740 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.pms.ir مراجعه کنند.

منبع: اخبار رسمی

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

R1234/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش «انوار هدایت» اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ ۱۱ هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه نخست این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد «امید ملت» از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد «شهید قدس» با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه نخست کشوری، همچنین رویداد «ایران قوی» با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد