Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018، با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم نامه ای با موضوع سرمایه گذاری در حوزه ICT  بین مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله کیش) و مدیرعامل شرکت سرمایه گذار بهپرداز جهان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بهداری گفت: بر اساس این تفاهم نامه شرکت سرمایه گذار بهپرداز جهان طی دوهفته آینده مبلغ 4 میلیاردتومان برای توسعه بخش خدمات مشترکین سازمانی همراه اول شامل سیستمهای B2B,  B2B ECARE,BILLING در شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله کیش) سرمایه گذاری می کند.
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله کیش)  افزود: در پی این تفاهم نامه پس از انجام مرحله سرمایه گذاری شرکت تله کیش می تواند با انجام عملیات اجرایی در مدت دو ماه به هفت هزار شرکت فعال در جزیره کیش خدماتی مانند ارتباطات یکپارچه سازمانی، اینترنت پرسرعت، اینترنت اشیاء، خدمات مالی وپرداخت و تبلیغات موبایلی ارائه کند.
شرکت تله کیش قدیمی ترین اپراتور تلفن همراه کشور است و با تاکید دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در یکسال گذشته اقدامات گسترده ای در جهت توسعه شبکه ارتباطی و تکمیل زیر ساخت های این حوزه برای خدمات دهی به کیش و کشور انجام داده است.
نمایشگاه کیش اینوکس 2018 تا سوم آبان ماه در جزیره کیش ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: كيش نمايشگاه اينوكس جزيره كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران فارسی پای کار توسعه سلامت



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: پارسال خیران این مجمع با هدف افزایش سلامت جامعه، ۱۳۶ تفاهم‌نامه را به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان امضا کردند.
علی‌اکبر رامجردی افزود: ۳۶ تفاهم‌نامه در شیراز و ۱٠٠ تفاهم‌نامه در دفاتر شهرستان‌های استان منعقد شد و این تفاهم‌نامه‌ها شامل ۲۱مورد اهدای ملک، اجرای ۳۶ طرح عمرانی، ۶۶ مورد اهدای تجهیزات، اهدای ۳ دستگاه آمبولانس و ۱۰ نوع اقدام حمایتی بود.
رامجردی بیان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها، ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار نیازمند با اهدای وام قرض‌الحسنه، کمک بلاعوض، معرفی به مراکز درمانی و اسکان همراهان بیمار با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حمایت شده‌اند.
خیران سلامت در استان فارس در زمینه‌های حمایت، ساخت، تجهیز و تکمیل مراکز حوزه سلامت فعالند و دستاورد‌های تاثیرگذار و شگرفی در زمینه‌های مختلف از جمله امور بهداشتی، درمانی داشته‌اند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با موفق برشمردن کار‌های خیران از افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی جنوب کشور «مرکز آنکولوژی مهر» به عنوان شاخص‌ترین کار خیرین در سال گذشته یاد کرد و افزود: امسال هم بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور که با همت خیرین ساخته شده است، به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: خیران و مردم شریف استان فارس برای مشارکت در کار‌های خیر حوزه سلامت با کارشناسان مجمع خیران تأمین سلامت با شماره ۰۷۱۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس گرفته و از فضا و فرصت‌های کار‌های خیر اطلاع کسب کنند.

دیگر خبرها

  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • افزایش تعاملات ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات
  • ناوگان پست به خودرو‌های قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت