Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه شاهد خبر‌هایی، ازبرگزاری رقابت‌های بدمینتون دختران، شکست تیم بسکتبال شهرداری قزوین در بازی دوستانه، حضور بانوان قزوینی در اردوی تیم ملی بسکتبال و باخت تیم فوتبال کاسپین هستید.

مسابقات بدمینتون هفته تربیت بدنی برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش رقابت‌های بدمینتون دربخش بانوان به صورت دوبل و انفرادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی، فهیمه غلامیان دوست، فائزه میر آشه و شقایق شمسینی اول تا سوم شدند.

در بخش دوبل هم مهدیه حسینی و زهرا ابراهیمی قهرمان شدند، تیم نسرین سهرابی و ریحانه اذان گو دوم و ترکیب سهیلا نیکخواه و پروانه باجلان هم سوم شدند.

این رقابت‌ها در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین برگزار شد.

شکست تیم بسکتبال شهرداری در بازی دوستانه

تیم بسکتبال شهرداری قزوین که خود را برای شرکت در رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور آماده می‌کند در بازی دوستانه برابر تیم لیگ برتری نیرو زمینی تهران شکست خورد.

این بازی با نتیجه ۷۶ -۵۸ به سود تیم تهرانی به پایان رسید، امید حمیدی و مهدی جهانی هدایت تیم استان را بر عهده دارند.

رقابت‌های واترپلو دختران کشور از فردا در قزوین آغاز می‌شود

این رقابت‌ها در رده سنی ۱۶ سال به بالا و با حضور تیم‌های فارس، قزوین، زنجان، تهران، اصفهان، گیلان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

استخر شهید رجایی تا جمعه میزبان این رقابت‌ها است.

دختران قزوینی در اردوی نهایی تیم ملی بسکتبال جوانان

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال دختران در حالی از امروز آغاز شد که، فاطمه آقازادگان، و فائزه ایزدی از استان قزوین در این اردو حضور دارند.

افسانه حسن نایبی سرمربی قزوینی هم هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.

اردوی ملی پوشان بسکتبال ازامروز به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، ملی پوشان جمعه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلور هند می‌شوند.

شکست تیم فوتبال کاسپین در خانه

در ادامه رقابت‌های لیگ دو فوتبال کشور و در بازی هفته هفتم، تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خانگی برابر شهرداری بم با یک گل شکست خورد.

این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، تیم کاسپین هم اکنون در مکان دهم گروه شمال قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از 4 اردیبهشت آغاز می‌شود. در این اردو 21 بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم «جون کنت ول» آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از 23 لغایت 27 اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از 1 لغایت 5 خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز است و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • حضور دو اسکواش باز نام آشنای گلستان در اردوی تیم ملی بانوان