Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران درباره افزایش حدود دو برابری هزینه حمل‌و نقل از سوی شرکت کشتیرانی ایران گفت: افزایش هزینه کشتیرانی در شرایط فعلی بزرگترین اجحاف است.

شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت کشتیرانی ایران که به نوعی تنها شرکت در حمل‌و نقل دریایی ایران به شمار می‌رود، در شرایط فعلی که کشور در بدترین وضع اقتصادی به سرمی‌برد، اقدام به افزایش هزینه‌ها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا محمد حسین برخوردار گفت: شرکت کشتیرانی ایرانی از زمانی که متوجه شد کشتی‌های خارجی کمتر می‌توانند وارد کشور شوند، قیمت‌ها را تا حدود 2برابر افزایش داده‌اند که این اقدام بسیار بدی است.

عضو کمیسیون مدیریت واردات اتاق ایران

با تاکید بر این که شرکت‌های کشتیرانی حق افزایش قیمت تا این حد را ندارند، تصریح کرد: به احتمال زیاد این شرکت‌ها قیمت را به صورت خودسرانه افزایش داده‌اند و به طور حتم اگر کسی شکایتی انجام دهد رسیدگی خواهد شد.

برخوردار با بیان این که سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تعزیرات نهاد ناظر در ارتباط با این موضوع هستند، گفت: ابتدا مقامات بالادستی کشتیرانی باید مورد بررسی قرار گیرد، زمانی ارگان مربوط به این شرکت سازمان تامین اجتماعی و وزارت صنایع بوده است.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ARs برچسب ها: حمل ونقل ، کشتیرانی ، اتاق بازرگانی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حمل ونقل کشتیرانی اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه رئیس جمهور به پاکستان سفر کرده است، پس از دیدار با مقامات پاکستانی گفت: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که نخستین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

محمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال، شاعر، فیلسوف، سیاست‌مدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود، که اشعار زیادی به زبان‌های فارسی و اردو سروده است. اقبال نخستین کسی بود که ایده یک کشور مستقل را برای مسلمانان هند مطرح کرد که در نهایت منجر به ایجاد کشور پاکستان شد. اقبال لاهوری در این کشور به طور رسمی «شاعر ملی» خوانده می‌شود.

در سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه ۸ سند همکاری، توافق‌نامه و تفاهم‌نامه بین هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان و در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کند، پس از دیدار با مقامات پاکستانی تفاهم‌نامه سینمایی را هم امضا کرد.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار