Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@10:37:14 GMT

مهرشاد کارخانی شب غریبان را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۱۷۲۸

مهرشاد کارخانی شب غریبان را می‌سازد

رکنا: مهرشاد کارخانی قصد دارد فیلم سینمایی شب غریبان را کارگردانی کند.

نگارش فیلمنامه این فیلم حدود یک سال زمان برد و قرار است شب غریبان به تهیه‌کنندگی موسسه تصویر دنیای هنر Art ساخته شود.

کارخانی افزود: این فیلم برداشتی آزاد از فیلم شب غریبان ساخته فرزان دلجو است و فیلمنامه آن برای پروانه ساخت به اداره نظارت ارزشیابی ارائه خواهد شد و امیدوارم بعد از دریافت پروانه ساخت پیش‌تولید را آغاز و فیلمبرداری را در زمستان شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانی افزود: شرط اصلی برای ساخت این فیلم پیدا کردن چهره‌ای شبیه به فرزان دلجو برای ایفای نقش اول خواهد بود و در روزهای آتی برای انتخاب این چهره فراخوانی از سوی سازندگان منتشر می‌شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم هنر Art زمستان فیلم سینمایی پروانه ساخت آزاد فیلمنامه عکس فیلم دختر اینستاگرام قتل ایرانی ایران سرقت شهرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!

ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • ببینید | دفاع بذرپاش از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن رئیسی!
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!
  • دستیابی به دانش فنی ساخت پلیمر‌های نسوز