Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@06:00:36 GMT

محمدرضا گلزار بخاطر وام نجومی شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۱۸۶۳

محمدرضا گلزار بخاطر وام نجومی شکایت می‌کند

رکنا: برخی رسانه‌ها تصویری از نامه‌ای که بر اساس آن محمدرضا گلزار بازیگر سینما و مجری صداوسیما، مبلغی بالایی را از بانک انصار وام گرفته است منتشر کردند نامه‌ای که سندیت‌اش زیر سوال بود و تکذیب شد.

وکیل محمدرضا گلزار گفته است: برخی رسانه ها اقدام به انتشار نامه جعلی مدیرعامل یک بانک مبنی بر دستور پرداخت وام ده میلیارد تومانی خارج از ضوابط کرده اند که پیگیری حقوقی نسبت به منتشر کنندگان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک نیز جعلی بودن این نامه را تایید کرده و با شکایت کیفری ما به دادسرای جرایم رایانه ای، پیگیری های تخصصی توسط پلیس Police فتا آغاز شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس 3 تیم تروریستی در مسیر زائران ایرانی اربعین دستگیر شدند این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه محمدرضا گلزار پلیس Police اخبار حوادث رسانه محمدرضا گلزار شکایت بانک نامه عکس فیلم دختر اینستاگرام قتل ایران ایرانی سرقت شهرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین