Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی شریفی، مدیر اجرایی موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز از آمادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب جنت‌الحسین(ع) تا سقف ۳۰ هزار نفر در روز خبر داد و گفت: این موکب کار خود را از یکشنبه هفته جاری با حضور ۴۰ خادم از پرسنل شهرداری تبریز از مناطق و سازمان های مختلف شهرداری آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خدمات به مدت ۱۰ روز و در قالب تسهیلات مختلفی از جمله خدمات درمانی، بهداشت فردی، اسکان و پذیرایی، ارائه غذای گرم و سرد، پاسخ به سوالات شرعی و نیز فعالیت های فرهنگی از جمله توزیع جزوات مذهبی تبلیغی، غرفه نقاشی کودکان است.

وی همچنین از اسکان روزانه بیش از هشت هزار زائر اربعین حسینی در موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز خبر داد.

مدیر اجرایی موکب جنت‌الحسین(ع) با بیان اینکه ستاد تبریز ۲۰۱۸ شهرداری تبریز نیز اقداماتی در کربلای معلی انجام می دهد، ادامه داد: بنرهای تبلیغاتی معرفی کلانشهر تبریز نیز از مرز مهران تا کربلای معلی نصب و تیشرت و کلاه با آرم تبریز ۲۰۱۸ توزیع می‌شود.

گفتنی است، با هماهنگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز دفترچه ای شامل معرفی اماکن زیارتی عراق، فضائل و آداب زیارت، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در سفر، توصیه های امدادی به منظور راهنمایی زائران اربعین حسینی طراحی و چاپ و در موکب جنت الحسین درحال توزیع است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است، گفت: به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی‌ها لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی از شهروندان خواست: در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به این وضعیت جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین افراد از مجاورت تیر‌های برق، کابل‌های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.

 

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین