Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، اطهار کرد: 150 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان طارم  و 10 نفر از همکاران این اداره در قالب چهار اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند‌.
عبادی با بیان اینکه مقصد این اردو مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله استان کرمانشاه خواهد بود، ادامه داد: در طی این اردو دانش‌آموزان با  رشادت‌ها ، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی وتربیت بدنی اموزش و پرورش طارم خاطر نشان کرد: این اردو سه روزه خواهد بود و دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی از برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز بهره‌مند خواهند شد. وی یادآور شد: برگزاری اردوهای راهیان نور نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق باورهای دینی در بین دانش‌آموزان دارد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا طارم راهیان نور فرهنگ شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود گفت: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و باعث افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن