Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:05:13 GMT

رئیس کل بانک مرکزی با آیت‌الله اعرافی دیدار کرد‌

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۲۴۳۲

رئیس کل بانک مرکزی با آیت‌الله اعرافی دیدار کرد‌

رئیس کل بانک مرکزی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی پیش از ظهر امروز با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران و به صورت خصوصی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی صبح امروز با حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی، آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله نوری‌همدانی و آیت‌الله جوادی‌آملی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل بانک مرکزی به قم است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه نسل جدید حرف‌ها و سؤالات جدیدی دارد، گفت: بسیاری از این پرسش ها و چالش‌ها را نمی‌توان با روش‌های گذشته پاسخ داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان قم که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش توانست بحران‌های مختلفی را تدبیر کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه بحران نیرو یکی از چالش‌های سخت است، مطرح کرد: آموزش و پرورش باید کانون توجهات مردم و دستگاه‌های اداری و وزارتخانه‌ها باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه همه باید به دنبال کمک به آموزش و پرورش باشند، عنوان کرد: آموزش و پرورش در مجلس یک کمیسیون ندارد بلکه تمام کمیسیون‌ها باید به آموزش و پرورش توجه داشته باشند. این موضوع نیز به دلیل آن است که آموزش و پرورش به همه خدمت می‌کند.

اعرافی خاطرنشان کرد: کشورهایی که آموزش و پرورش را در صدر می‌بینند جزو کشورهای موفق هستند.

وی افزود: دستگاه هایی که به دنبال ساخت مسکن در مجموعه‌ها و شهرهای جدید هستند باید به فکر احداث مسجد و مدرسه نیز توجه لازم و کافی را داشته باشند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش، کشورساز است، تصریح کرد: قم منزلت و جایگاه ویژه‌ای وجود دارد و دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش باید این منزلت و جایگاه را صیانت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید متناسب با این شأن و منزلت قم تلاش داشته باشیم، یادآور شد: مسائل تربیتی و پرورش اگر به صورت جامع و متوازن دیده شود در تمام حوزه‌ها اثرگذار خواهد بود.

اعرافی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در موضوع تربیت این است که امروز پل‌های ارتباطی ما با نسل جوان تقویت شود، ابراز کرد: نسل جدید حرف‌ها و سؤالات جدیدی دارد و بسیاری از این پرسش ها و چالش‌ها را نمی‌توان با روش‌های گذشته پاسخ داد، در نتیجه نیازمند افراد توانمند با گفتمان‌های جدید هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه مسائل معیشتی برای تمام مردم حرف اول را می‌زند، مطرح کرد: اگر چه افراد جهادی وجود دارند، ولی باید به مسائل معیشتی معلمان توجه کافی شود.

اعرافی با بیان اینکه خدمات جانبی می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی معلمان را جبران کند، عنوان کرد: احیای صندوق ذخیره فرهنگیان و تعاونی‌ها می‌تواند برخی از مشکلات معلمان را رفع کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه می‌توان در حوزه مسکن برای فرهنگیان مصوبات ویژه گرفت، خاطرنشان کرد: در مواردی این اتفاقات موجب تحولات بسیار بزرگی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی