Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران؛ سیدمهدی قاسمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد افرادی که جزو بیماران خاص تحت پوشش سازمان بازنشستگی هستند 641نفر است، گفت: تاکنون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به هر کدام از این افراد مبلغ دو میلیون ریال به عنوان کمک‌هزینه پرداخت می‌کرد، با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه بالای داروهای بیماران خاص مبلغ یک میلیون ریال به کمک هزینه این عزیزان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بازنشستگی ادامه داد: به آن دسته از بازنشستگانی که کمک‌هزینه پرستاری دریافت می‌کنند نیز مبلغ یک میلیون ریال اضافه شد تا این عزیزان را بتوانیم در پرداخت هزینه های درمان بیماری‌ها و پرستاری بیش از گذشته یاری نماییم.

وی همچنین از دیگر مصوبات جلسه هیئت مدیره سازمان خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیون ریال نیز به سقف دریافتی بازنشستگان دارای معلولیت اضافه شد تا این عزیزان نیز بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

افزایش یارانه مسکن

قاسمی در ادامه بیان کرد: هیئت مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران همواره برای ارتقای سطح معیشت و زندگی بازنشستگان شهرداری تهران تلاش کرده است، بر این اساس در آخرین مصوبه هیئت مدیره سازمان مقرر شد یارانه مسکن هر خانوار بازنشسته شهرداری تهران نیز مبلغ پانصد هزار ریال افزایش پیدا کند.

وی در پایان گفت: مبالغ افزایش‌یافته درفیش حقوقی آبان ماه بازنشستگان شهرداری تهران اعمال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده