Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلاق به عنوان یک فرایند حقوقی تبعات مختلفی دارد و در پرونده‌های قضایی خانواده، با توجه به حساسیت خاص اکثر این قبیل پرونده‌ها باید با وکیل طلاق و وکیل پایه‌یک دادگستری با تجربه در این زمینه نسبت به مشاوره اقدام کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا و به نقل از موسسه حقوقی تهران مدافع، برای مثال در اغلب موارد زوجه فاقد دلایل و مستندات خاص برای اقدام به درخواست طلاق یکطرفه نسبت به زوج است که در این قبیل موارد وکیل پایه‌یک دادگستری متخصص خانواده با مشاوره و اقدام به صلح و سازش بین زوجین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این موضوع با پرسش در خصوص معاشرت و نفقه و اخلاق و سایر جوانب در نهایت با نتیجه‌گیری مبنی بر عدم سازش با مشاوره و انتخاب مناسب‌ترین مسیر برای جلوگیری از تنش و سایر مسایل، وکیل طلاق به نسبت موضوع  اقدام به طرح دادخواست مطلوب کرده و در برخی موارد با بررسی شروط ضمن عقد و تحقق یکی از شروط اقدام می‌کند.

وکیل طلاق در مواردی در صورت نبود شرایطی خاص با طرح چندین دعوا فرعی و اخذ نتیجه اقدام به طرح دادخواست طلاق می‌کند و در بسیاری از موارد که وجود یک وکیل خانم برای موکل در اولویت است. موسسه حقوقی تهران مدافع پرونده را به وکیل پایه یک دادگستری خانم ارجاع می‌دهد.

مطلب فوق در خصوص طلاق بود ولیکن در خصوص حقوق مالی زوجه برای مثال در خصوص مهریه با توجه به اینکه از مدتی قبل با بخشنامه جدید تقویم مهریه مبلغ دلخواه از دادخواست حذف شده و موسسه حقوقی تهران مدافع با بهره‌گیری از تجربه وکیل با تجربه خانواده پایه‌یک دادگستری با بررسی شرایط هر یک از مراجعان اقدام کرده و با کمترین میزان ریسک برای نیل به هدف گام برداشته و موجبات حفظ حقوق مالی زوجه در خصوص مهریه و اجرت‌المثل و نفقه، می‌شوند.

لذا در این خصوص وکیل خانواده و مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک موسسه حقوقی تهران مدافع با توجه به تجربه خاص در پرونده خانواده بسیار مفید بوده و شرایط را برای موفقیت شما در موارد خانوده مهیا ساخته و در سایر موارد برای مثال در خصوص حضانت فرزندان و مطالبه اجرت‌المثل و اعسار از پرداخت هزینه دادرسی و محکومیت به پرداخت مهریه و تقسیط و تعدیل با ارایه مشاوره تخصصی توسط وکیل پایه‌یک دادگستری خانواده و قبول پرونده اقدامات بسیار مطلوبی به جهت حفظ حقوق موکل به عمل می‌آید و موید این امر پرونده‌های موفق وکلای موسسه حقوقی تهران مدافع است.

برای مثال در موردی از ارجاع پرونده به وکیل متخصص، زوج جهت فرار از پرداخت مهریه اقدام به انتقال صوری اموال به اشخاص نزدیک خویش کرده و در پایان دادرسی و صدور حکم به پرداخت مهریه با ارایه دادخواست اعسار ادعای عدم توانای پرداخت و در نتیجه تعدیل و تقسیط مهریه را کرده بود که با تجربه وکیل طلاق ابتدا با استعلام تمامی اموال منقول و غیرمنقول زوج در یک سال گذشته از اداره ثبت اسناد و املاک تهران و کشور و اداره راهور خودرو و بانک‌های خاص مورد استفاده زوج مشخص شد.

ایشان در یک سال گذشته و با شکل‌گیری درگیری با همسر اقدام پیشگیرانه در جهت عدم توقیف اموال کرده و با انتقال حساب‌های بانکی و اموال غیر منقول (ملک) و منقول به اشخاص نزدیک اعلام کرده که اموالی ندارد و قادر به پرداخت یکجای مهریه نیست و با شهود در صدد اثبات ادعای اعسار بوده که با تیزهوشی و پیگیری وکیل ارایه مستندات فوق و با توجه به عدم اثبات تلف حکمی و حقیقی توسط زوج حتی با شهادت شهود اعسار زوج به اثبات نرسیده و با خواست موکل طرح دعوی حقوقی و کیفری مبنی بر فرار از پرداخت دین بر اساس معاملات صوری علیه زوج توسط وکیل طلاق صورت پذیرفته و در پایان باعث حفظ حقوق موکل شده و همچنین این امر به صورت برعکس و برای اثبات اعسار توسط وکیل طلاق برای زوج جهت اثبات اعسار و تعدیل تقسیط محکوم به مهریه مشاوره تخصصی توسط وکیل متخصص ارایه شده که در این خصوص آرای قابلا توجهی توسط وکیل طلاق اخذ شده است .

موسسه حقوقی تهران مدافع مفتخر است با به کارگیری وکیل و وکلای پایه یک دادگستری که هریک در حوزه‌ای خاص اعم از کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی، وکیل ثبتی امور چک، طلاق توافقی، وکیل ملکی و وکیل سرقفلی و وکیل ارث، وکیل غرب تهران و وکیل شرق تهران تخصص و تجربه کافی دارند و سالهاست که در این حوزه فعالیت می‌کنند، این انتخاب را آسان کرده و پس از مراجعه به موسسه حقوقی و تنظیم قرارداد وکالت و ارائه مشاوره حقوقی و بررسی اسناد و مدارک پرونده در کمیسیون ویژه که در یک هیات ۶ نفره پرونده را به وکیل متخصص ارجاع داده و تا روز اجرا پیگیری وکیل ادامه دارد .

موسسه حقوقی تهران مدافع نیز تا روز آخر به همراه وکیل پیگیر است و تا جایی که ممکن است حضور موکل منتفی است و همه کارها از ابتدا تا انتها با وکیل است و موکل برای تماس با وکیل با در اختیار داشتن شماره تلفن وکیل دادگستری و باتوجه به در دسترس بودن وکلای موسسه در صورت هرگونه ابهام مشکلی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام طلاق مشاوره موسسه حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل یک کارشناس اقتصادی درباره بازار‌های مالی/ ریسک نکنید!

یک کارشناس اقتصادی با انتشار توییتی، از کاهش قیمت دلار و طلا پس از فروکاست تنش‌ها خبر داد و تاکید کرد که مردم بر روی قیمت‌های فعلی ریسک نکنند.

گروه بانک بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«احمد جانجان» کارشناس اقتصادی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس پیرامون وضعیت بازار‌های مالی کشور نوشت: پس از فروکاست تنش می‌توان شاهد کاهش قیمت دلار و طلا بود. درقیمت‌های فعلی ریسک نکنید. تبدیل سهم طلا از پرتفوی به سهام با دید گرفتن سود در مجامع منطقی و ارزنده است.



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ارز ، طلا ، سهام ، جانجان ، بورس ، تنش ، ریسک لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8s

دیگر خبرها

  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • توضیح معاون حقوقی استقلال درمورد خسارت نیم میلیون دلاری
  • تحلیل یک کارشناس اقتصادی درباره بازار‌های مالی/ ریسک نکنید!
  • سود ۴۵ درصدی بازار سرمایه با کاهش تنش‌ها
  • نقطه آغاز کاهش دلار؟
  • تهران در جایگاه دوم تصادفات فوتی/ راهکار کاهش خسارات سوانح رانندگی در پایتخت چیست؟