Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: گازرسانی به روستاها موجب محرومیت‌زدایی، افزایش رفاه عمومی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و اشتغال‌زایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، صادق نیارکی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، این شرکت را یک شرکت خدمت‌رسان به مردم عنوان کرد و گفت: گازرسانی به روستاها موجب محرومیت‌زدایی، افزایش رفاه عمومی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و اشتغال‌زایی می‌شود و البته تداوم گازرسانی، زمینه‌ساز رونق اقتصادی و مهاجرت معکوس به روستاها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش‌ شرکت گاز استان زنجان برای تامین گاز شهرها و روستاهای این استان، اظهار کرد: ما برای هرگونه همکاری و پیگیری به‌منظور رفع مشکلات و بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از امکانات گازرسانی آماده‌ایم.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری زنجان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان زنجان اعلام کرد: هم‌اکنون طرح گازرسانی به ۱۰۷روستا با ۱۲ هزار و ۴۰۲ خانوار در دست اجرا است که با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان به ۹۰,۶ درصد می‌رسد.

وی با اعلام این‌که ۵۰۵ روستا با ۸۳ هزار و ۹۷۸ خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند، افزود: اکنون ۷۸,۹ درصد از خانوارهای روستایی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز، همه بخش‌های خانگی، صنعتی و عمومی استان زنجان در اسرع وقت گازرسانی خواهند شد. 

به گفته احمدلو، اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با اشاره به ممانعت معارضین محلی که مانع اجرای پروژه‌های گازرسانی در روستاها می‌شوند، تاکید کرد: هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه اداره کل دادگستری و شرکت گاز استانی، در تعیین تکلیف پروژه‌های گازرسانی روستایی و تسریع در روند اجرای آنها تاثیر شایانی دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها