Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:41:37 GMT

وقوع طوفان‌های شدید در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۲۸۴۷

رکنا: مقامات ایتالیایی از وقوع چندین طوفان‌ در سراسر این کشور که با تگرگ، سیل و بادهای شدید همراه بوده خبر دادند.

اداره حفاظت مدنی ایتالیا پس از آغاز موجی از شرایط آب و هوایی سخت در سراسر این کشور از روز گذشته (دوشنبه) هشدارهای شدید آب و هوایی را برای مناطق "کالابریا"، "ابروتزو"، "سیسیل" و "لاتزیو" صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس شهر "ناپل" و دیگر شهرهای ایتالیا نیز روز گذشته (دوشنبه) به دلیل شرایط طوفانی آب و هوا تعطیل شدند.

هم‌چنین وقوع طوفان همراه با بارش شدید تگرگ در روز یکشنبه در رُم باعث یخ بستن جاده‌ها و ایجاد ترافیک شدید شده بود. از همین رو بسیاری از رانندگان خودروهای خود را در جاده‌های طوفان زده رها کرده بودند. میزان بارندگی در "سن سباستیانو باسیلیکا"ی ایتالیا بیش از ۷۶ سانتیمتر برآورد شده است.

علاوه بر این‌ها انجمن کشاورزی ایتالیا با بیان این که این طوفان فاجعه ای برای کشاورزی ایتالیا محسوب می‌شود، اعلام کرده که طوفان محصولات زیتون "لاتزیو" را به طور کامل از بین برده است.

شمال ایتالیا نیز شاهد وزش بادهای شدیدی بود که منجر به سقوط Fall درختان در "میلان" و تاخیر در پروازهای فرودگاه "بولونیا"ی ایتالیا شد.

به گزارش یونایتدپرس اینترنشنال، استان شرقی "کاتانیا" در منطقه "سیسیل" ایتالیا نیز که در اوایل هفته بارندگی‌های شدید و سیلاب را پشت سر گذاشته بود، تحت تاثیر این رشته طوفان‌ها قرار گرفته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! تصاویر دیده نشده از نوجوانی احمدی نژاد، لاریجانی ، قالیباف و رفسنجانی جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد نفیسه روشن داغدار شد+ عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس ترسیدن مسافران هواپیما از خلبانی زن ایرانی!+ عکس و جزییات قیمت جان این هفت تیرکش 800 میلیون تومان بود! / در اسلامشهر چه شد؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سقوط Fall اخبار حوادث ایتالیا سیل طوفان ایتالیایی تگرگ عکس فیلم دختر اینستاگرام قتل ایران ایرانی سرقت شهرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند