Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اعتراف آقای اصفهانیان به اشتباهات داور بازی ما برابر سپاهان به دردمان نمی‌خورد و فایده‌ای ندارد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در پی اعتراف فریدون اصفهانیان در مورد اشتباه فاحش کوپال ناظمی داور بازی سپاهان و نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی اظهارداشت: چه فایده؟ صد تا از این حرف‌ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی و هوادارانش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً 10 هفته هم کوپال ناظمی (داور مسابقه) را محروم کنند، برای ما هیچ سودی ندارد چون مشابه همین اشتباهات در 9 هفته گذشته رخ داده است.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: به گواه تمام کارشناسان داوری در طول 9 هفته گذشته انواع و اقسام اشتباهات داوری علیه نساجی مازندران رخ داده و حالا تازه آقای اصفهانیان یادش افتاده است اعتراف کند؟! چرا آن روزی که گل‌های سالم نساجی در دیداربا تیم‌های پارس جنوبی و سایپا با اشتباه مسلم داوران مردود اعلام شد آقای اصفهانیان حرفی نزد؟ چرا ایشان از پنالتی ناحق فولاد خوزستان پس از شیرجه زدن مهاجم حریف حرفی نزد یا اینکه پنالتی اخراج مدافع تراکتورسازی در بازی با نساجی را نادیده گرفت؟ حالا چه شده که پس از 9 هفته ناگهان احساس عذاب وجدان کرده است؟

وی افزود: متأسفانه آقایان نمی‌دانند یا خودشان را به آن راه می‌زنند که همین امتیازات دود شده و بر باد رفته ناشی از اشتباهات داوران می‌تواند سرنوشت تیم‌ها برای سقوط و بقا یا حتی قهرمانی را تعیین کند. این اعترافات به درد نساجی و هواداران مظلومش نمی‌خورد و مطمئن باشید شما و داورانی که حق این تیم مردمی را ناحق کردند، حلال نخواهیم کرد. بحث من مختص به این بازی و سپاهان نیست.

علی امیری در ادامه خاطر نشان کرد: در پایان صحبتی هم با آقای تاج دارم.  آقای تاج! رئیس محترم فدراسیون فوتبال، دیگر صدای چند تیم و آه و فغان چندین و چند هزار هوادار مظلوم باید در بیاید که شما دست به کار شوید؟ شنیدیم رئیس کمیته داوران حتماً باید عضو هیئت رئیسه فدراسیون باشد. اگر این موضوع صحت دارد چرا از نیروهای تازه نفس و با انگیزه‌ای، همچون هدایت ممبینی که هم جوان‌تر و هم با انگیزه‌تر از اصفهانیان است، در کمیته داوران استفاده نمی‌کنید؟ چرا تلاش نمی‌کنید با استفاده از مدیران مجرب و تحصیلکرده عدالت در فوتبال حاکم شده و اسباب دلسردی باشگاه‌های خصوصی و مالکان آن فراهم نشود؟ باور بفرمایید ما و هواداران نساجی دیگر هیچ امیدی به اصلاح داوری فوتبال ایران با رئیس فعلی نداریم. در ضمن همین‌جا هم اعلام می‌کنم اسناد و مدارک لازم برای اثبات مظلومیت نساجی را در اختیار دارم و حاضرم در کمیته انضباطی آن را ارائه کنم.

وی در پایان ضمن تشکراز رسانه‌های ورزشی کشور گفت: هر چند متأسفانه برنامه نود پخش نشد و نساجی و هوادارانش به شدت از این مسئله ناراحت شدند، اما جا دارد تشکر خالصانه‌ای از تمام رسانه‌های ورزشی کشور داشته باشم که از ناداوری‌ها علیه نساجی نوشتند. چه بسا اگر حق‌طلبی و مطالب رسانه‌ها نبود آقای اصفهانیان به جای اعتراف، به اشتباه از داورانی که علیه نساجی سوت زدند، تشکر هم می‌کرد. در هر صورت از همه عزیزان رسانه‌ای تشکر کرده و امیدوارم کرکره برنامه نود هرگز پایین کشیده نشود، چون تضعیف این برنامه پرمخاطب و مجری عادلش به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته داوران تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته داوران تیم فوتبال نساجی مازندران کمیته داوران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)