Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - سرپرست معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی امروز/ سه شنبه/ در 6 هزار مدرسه این استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

محمد کیخا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزون بر 20 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان به عنوان نامزد در این انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین افزون بر 580 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در سه مقطع تحصیلی از سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم در انتخابات شوراها شرکت کردند.
سرپرست معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شوراهای دانش آموزی ظرفیتی بالقوه برای شرکت فعال و سازنده دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی است.
وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت، اجتماعی کردن دانش آموزان است ایجاد تشکل ها و شوراهای دانش آموزی از جمله شیوه های گرایش این قشر به فعالیت های اجتماعی محسوب می شود.
کیخا با بیان اینکه مدرسه مکانی برای یادگیری مهارت های زندگی و اجتماعی است گفت: انتخابات شورای دانش آموزی با هدف پرورش روحیه همکاری، تعاون، همفکری، تحمل نظرات و افکار متفاوت و مسئولیت پذیری و تصمیم گیری برگزار می شود.
وی اظهار داشت: تشکیل شورای دانش آموزی در مدارس و نگرش مثبت مسئولان دست اندر کار تعلیم و تربیت و کارشناسان نسبت به اجرای این طرح، زمینه درونی ساختن فرهنگ مشارکت پذیری در دانش آموزان را فراهم می کند.
به گزارش ایرنا 720 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان همزمان با سال تحصیلی 97-98 در 6 هزار و 600 مدرسه با 40 هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش انتخابات شوراي دانش آموزي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی