Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:42:29 GMT

درخواست ۷۶ درصدی مردم دشتی برای صدور کارت ملی هوشمند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۴۱۴

درخواست ۷۶ درصدی مردم دشتی برای صدور کارت ملی هوشمند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان دشتی از زحمات و تلاشهای صادقانه ۳۰ ساله غلامرضا خواجه رئیس این اداره تقدیر کرد و اظهار داشت: از رئیس جدید نیزانتظار داریم با تلاش های شبانه روزی اداره ثبت احوال شهرستان در همه زمینه ها رتبه برتر کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت رعایت طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود: خیلی از مشکلات و گره ها با تدبیر باز می شود و باید با سعه صدر آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

نادری تصریح کرد: آمار و اطلاعات جمعیتی در پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه و ارائه خدمات گوناگون به مردم از اهمیت به سزایی برخوردار است که سازمان ثبت احوال به عنوان نهادی از مجموعه وزارت کشور این رسالت مهم را در نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر وامید به بهترین نحو به انجام رسانیده است.

وی با بیان اینکه به وضع موجود نباید راضی باشیم، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کشور باید با تلاش بیشتر در راستای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیم تا شاهد توسعه همه جانبه شهرستان باشیم.

فرماندار دشتی گفت: تاکنون ۷۶ درصدی مردم این شهرستان درخواست صدور کارت ملی هوشمند کرده اند که به نسبت میانگین استانی بالاتر است.

در پایان مرتضی واعظی به سمت رئیس جدید معرفی و از خدمات غلامرضا خواجه تقدیر وتشکر به عمل آمد.

کد خبر 4439204

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی فرماندار دشتی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان چهاربرج و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی، مراسم معارفه اولین رئیس اداره محیط زیست این شهرستان تازه تاسیس برگزار شد.

در این مراسم عبداله حاجوی به عنوان اولین رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد. 

لازم بذکر است شهرستان چهاربرج در استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ پس از تصویب هیئت دولت طبق تقسیمات کشوری از بخش مرحمت آباد به شهرستان چهاربرج تبدیل گردید.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷ هزار درخواست مردم استان قم در سامانه سامد ثبت شد
  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان چهاربرج معرفی شد.
  • راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک