Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@12:05:20 GMT

رایولا طعمه بارسلونا را به سوی یوونتوس سوق داد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۵۱۰

به گزارش وانانیوز،  سایت کالچو میرکاتو ایتالیا خبر داد که مینو رایولا، ایجنت مشهور ایتالیایی ماتیاس دی لیخت، مدافع ۱۹ ساله و آینده دار آژاکس که مدنظر بارسلونا بود به سوی سری آ. ایتالیا و باشگاه یوونتوس سوق داد.

رایولا با توجه به ارتباط نزدیکی که با مسئولان باشگاه یوونتوس دارد مدافع ۱۹ ساله را به آن‌ها پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دی لیخت خواهان رفتن به بارسلونا است. بارسلونا، پاری سن ژرمن و اینتر نیز مشتریان این مدافع آینده دار هستند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا، تابستان گذشته بعد از 6 سال بازی در ویسل کوبه ژاپن در حالی که به نظر می رسدی راهی اینتر میامی خواهد شد، سر از اف سی امارات در آورد. اوضاع این تیم در لیگ امارات اصلا خوب نیست و احتمال سقوطش وجود دارد. در این صورت باید دید شرایط اینیستا چه خواهد شد.

رئیس باشگاه اماراتی در مورد وضعیت اینیستا گفت: «اگر در نهایت ماندنی شویم، فکر می کنم اینیستا بتواند دو یا سه سال دیگر نیز برای ما بازی کند. او به زودی 40 ساله می شود ولی شرایط بدنی فوق العاده‌ای دارد. اگر سقوط کنیم، پیشنهاد خاصی برایش خواهیم داشت. اینکه مربی تیم ما شود. من نمی خواهم اینیستا برای ما در دسته پایین تر بازی کند چون در شان و اعتبار او نیست. می خواهیم او مربیگری را از باشگاه ما شروع کند. با او در این رابطه حرف خواهیم زد.»

لازم به ذکر است که ژاوی نیز در سال 2015 راهی السد قطر شد و بعد از چند سال بازی، مربی این تیم شد. اینیستا هم مثل ژاوی در یک کشور عربی مربیگری خواهد کرد و بعدها به نیمکت بارسا می رسد؟

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم