Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@08:30:08 GMT

۲ کشته در سانحه رانندگی محور مرند- خوی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۵۳۶

۲ کشته در سانحه رانندگی محور مرند- خوی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: حادثه تصادف صبح امروز در محدوده قاپلوق جاده مرند- خوی براثر برخورد یک دستگاه نیسان با یک دستگاه خودروی سواری آردی اتفاق داد.

وی ادامه داد: با اعلام این سانحه به مرکز اورژانس بلافاصله کارشناسان مرکز به محل اعزام و مرگ ۲ نفر را در محل را تایید کردند، این افراد بر اثر شدت جراحات فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی نیا اظهار داشت: سه مصدوم این سانحه نیز با اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

امسال تاکنون حدود ۶۰۰ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان شرقی فوت شدند.

 

انتهای پیام/ش

سانحه رانندگی در محور مرند- خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت:  امروز پس از حضور کارشناسان اورژانس پایگاه برزنون در محل فوریت و با توجه به مثبت بودن علایم سکته مغزی به درخواست کارشناسان پایگاه برزنون بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مامور امدادرسانی به بیمار شد.
سید حمید حسینی افزود:با توجه به در خطر بودن جان بیمار و نیز زمان طلایی درمان، بیمار در پد فرود روستای برزنون به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل شد. 
وی با بیان اینکه بیمار در پد فرود فجر تحویل آمبولانس پایگاه ۱۰ شهری و سپس به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد، افزود: در این حادثه تیم عملیات اورژانس هوایی با حضور ۵ نیروی عملیاتی ۸۶ دقیقه پرواز داشته است.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز