Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@07:40:45 GMT

توجه ویژه به نخبگان ایثارگر، سیاست بنیاد شهید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۶۱۳

در مراسمی از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر حائز رتبه های برتر کنکور در رشته های مختلف تحصیلی قدردانی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مراسم تجلیل از این دانشجویان حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی و دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش کشور و شماری از مسئولان بنیاد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس بنیاد شهید در امور ایثارگران در این مراسم با ابراز خرسندی از درخشش علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در آزمون های علمی گفت: شما افتخار جامعه ایثارگری و موجب سربلندی نظام و انقلاب اسلامی هستید.  حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه طبق اندیشه های اسلامی مبعث پیامبران برای تزکیه و خودسازی و تعلیم و کتاب بوده است، افزود: شما اگر می خواهید در جامعه مفید باشید باید همواره خود را به دو بال علم و تربیت مجهز کنید زیرا هیچ یک از اینها غایت و انتهایی ندارد. وی با اشاره به سطح بالای علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و تحصیل 164 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه های سراسر کشورگفت: امروزه دانشجویان شاهد و ایثارگر در حوزه های مختلف علمی جایگاه مهمی دارند.  شهیدی توجه ویژه به نخبگان و دانش پژوهان ایثارگر را از سیاست های بنیاد شهید برشمرد و خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: شما از محیط خانواده به محیط دانشگاه پا گذاشته اید و باید فرصت ها را قدر بدانید و در مراحل مختلف علم و دانش و تزکیه، سستی نداشته باشید.  وی با اشاره به جایگاه مهم علم و دانش و عالم و اینکه حال و آینده در دستان کسی است که به علم و دانش مجهز باشد، گفت: آمار بالای نخبگان شاهد و ایثارگر از افتخارات ماست.
 رئیس سازمان سنجش کشور نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از درخشش دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها گفت: امروز 28 نفر از رتبه های برتر زیر 100 نفر ایثارگران هستند که از افتخارات نظام اسلامی است.  خدایی با اشاره به تحصیل 164 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه های سراسر کشور افزود: بررسی ها نشان می دهد 60 درصد این دانشجویان در زمره دانشجویان ممتاز هستند که حکایت از توان علمی بالای این عزیزان است.  در آزمون سراسری سال 97 بیش از 60 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در آزمون شرکت کردند که افزایش 22 درصدی را داشته و 12 درصد نیز رشد قبولی داشته است و در 3 سال اخیر 58 نفر از رتبه های تک و دو رقمی از دانشجویان شاهد و ایثارگر بوده اند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایثارگر شهدا کنکور رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جمعی از مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر برای حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه تجمع کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس